Thursday, Oct 26, 2023

صفحه نخست » آقای حماس! شما ذاتا وحشی و خرابکارید! اگر آدم بودید، از همان یک تکه سرزمین غزه، سنگاپور دیگری می ساختید!؛ ف. م. سخن

IMG_6622.pngدر اسلام سیاسی، یک چیز قابل تردید نیست: این مکتب و ایدئولوژی ذاتا وحشی و خرابکار است!

اگر به این موضوع از روی تعصب اسلامی باور ندارید، نگاهی کوتاه به تاریخ ۱۴۰۰ سال گذشته بیفکنید:
از صدر اسلام، که این دین، دو تمدن بزرگ را مال خود کرد، تا همین امروز که نظامی به نام جمهوری نکبت اسلامی در سرزمین ایران حاکم شده است، شما از این دین و صاحبان اش جز خرابکاری و ویرانی چه چیز دیگر دیده اید؟

خرابکاری و ویرانی هم که می گوییم، همیشه و در همه جا با وحشیگری های عجیب همراه بوده است.

نیازی به مراجعه به کتبی مانند «دو قرن سکوت»ِ چاپ های اولیه نیست. همین امروز نمونه ی حماس را در مقابل چشمان خود داریم.

گروهی به نام اسلام سیاسی سُنّی، به هر دلیل و با هر تاریخچه ای تکه زمینی منتهی به آب و خاک در اختیارشان است. همان زمینی که در اختیار اسراییلی ها هم هست. اسراییلی ها تکه زمین شان را با برنامه ریزی و تکنولوژی و رابطه ی صحیح با جهان، میلی متر به میلی متر بار آور کرده اند، حکومتی در مقایسه با حکومت های منطقه دمکرات بر پا کرده اند، در جهان این قدر صاحب شان و مقام و منزلت شده اند که بزرگ ترین قدرت های جهان با احترام و حشمت با آن ها برخورد می کنند، و همه ی این ها در طول هفتاد هشتاد سال اخیر.

حال تکه ای زمین در اختیار مسلمانان سیاسی سنی قرار گرفته که به قول احمد زیدآبادی قرار بوده سنگاپور منطقه شود، ولی سومالی و حتی موگادیشو هم نشده است. رهبران اش هم جز خرابکاری و آدم کشی و دشمنی با دنیا و ننه من غریبم بازی کار دیگری انجام نداده اند حال آن که دل مردم جهان را هم به خاطر فیلم هایی که از مظلومیت خود بازی کرده اند با خود همراه داشته اند و حالا هم که دچار جنگی شده اند که خودشان بر پا کرده اند از شرق و غرب جهان برای شان کمک غذایی و بهداشتی و غیره فرستاده می شود.

حال گیرم فلسطینی های سُنّی بلد نبودند، شما به جمهوری نکبت شیعه کشور خودمان نگاه کنید. کشوری با منابع و ثروت جمع آوری شده در طول سال ها و انواع و اقسام نعمات خدادادی در اختیار حاکمیت شیعه اش قرار گرفت، آن را امروز تبدیل به ویرانه و خانه وحشت کرده اند و در همه چیز جز مقدار تورم جزو نفرات آخر جهان هستیم.

از روزی هم که حکومت در اختیارشان قرار گرفت، گرفتند و زدند و سوختند، تا همین امروز که به دختر بچه و پسر بچه ی ایرانی مسلمان هم رحم نمی کنند و یکی را از بلندی به زیر می افکنند و دیگری را چشم در می آورند. دروغگو هستند و کذاب و غارتگر و به صغیر و کبیر رحم نمی کنند.

ذات اسلام سیاسی، چه از نوع شیعه و چه از نوع سنی همین است و بساط سیاسی گری اش باید جمع شود والّا نه تنها مردمان سرزمین های اسلامی بلکه مردم دنیا هم روی آرامش و آسایش به خود نخواهند دید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy