Friday, Oct 27, 2023

صفحه نخست » بمباران شدید غزه آغاز شد؛ آقایان جمهوری اسلامی تحویل بگیرند؛ ف. م. سخن

IMG_6688.jpegالان ساعت پنج و نیم عصر به وقت اروپای مرکزی، اسراییل، غزه را زیر بمباران بسیار شدید خود گرفته است.

خبرگزاری الجزایر به طور مستقیم بمباران غزه و وضعیت فعلی اشکلون در اسراییل را که در آرامش است نشان می دهد.

سال ۲۰۰۳ من شاهد همین تصاویر از حمله ی امریکا به داخل خاک عراق از طریق پخش مستقیم تلویزیون سی.ان.ان بودم.

زمانی که امریکایی ها به دروازه ی بغداد رسیدند، سعید الصحاف گاگول، با خنده به خبرنگاران می گفت: حمله امریکا؟! کدام حمله؟! و با مسخره بازی سعی در نادیده گرفتن جلو آمدن سربازان امریکایی در پشت دیوارهای بغداد داشت.
b007c141ac29f47b4972927b654766234294002d.jpeg


اسراییل با وجود ارزشی که همیشه برای زنده و مرده ی شهروندان اش قائل بوده و حتی برای تحویل گرفتن جنازه اسراییلی ها دست به مبادله زندانیان زده، این بار دست از آن راه غلط که تشویقی بود برای تروریست ها برداشته و با احتمال این که گروگان هایش در تونل های تروریست های غزه کشته شوند، قصدِ از میان برداشتن حماس حداقل در منطقه ی خودش را دارد.

آقای جمهوری نکبت و آسد علی دونگ تحویل بگیرند. اگر قرار بر حمله باشد، هیچکس به صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد. در بدترین حالت هیروشیما و ناکازاکی دیگری اتفاق خواهد افتاد. با دو تا موشک حسن موسای تان نتیجه اینی خواهد شد که داریم می بینیم. کجا رفتند هزار دوهزار موشکی که از لانه های خزندگان حماس بیرون می آوردند و به سمت اسراییل شلیک می کردند؟

آقایان مخالفان حکومت نکبت. اگر به آن چه تا به حال کرده اید -یعنی هیچ- اکتفا کنید، چنین حملاتی به لانه ی اصلی اختاپوس منطقه یعنی جمهوری اسلامی نیز صورت خواهد گرفت و مردم ایران آسیب بسیار خواهند دید. سرنگون کردن حکومت نکبت تنها راه گریز از جنگی ست که مردم ایران و کشور ایران چوب آن را خواهند خورد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy