Sunday, Nov 5, 2023

صفحه نخست » رضا ثقتی مدیرکل معلوم‌الحال ارشاد ارتقاء شغلی گرفت

توانا - در حالی که نوجوانان و جوانان زیادی به خاطر نوع پوشش و بیرون بودن موی سر بازداشت و محاکمه شده‌اند و حتی کسانی چون آرمیتا گراوند و مهسا امینی جانشان را هم به این خاطر از دست داده‌اند، اما مدیر کل متخلف ارشاد گیلان سرنوشت دیگری پیدا کرده‌است.

او که فیلم رابطه جنسی‌اش با یک مرد در شبکه‌های اجتماعی منتشرشد، حالا با حمایت وزیر به ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران منتقل شده و در دفتر امور استانها مشغول به کار شده‌است!

88u-scaled1.jpg***

***

انصاف نیوز: یک منبع آگاه در وزارت ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در گفت‌وگو با انصاف نیوز خبر منتشرشده درباره‌ی انتصاب رضا ثقتی مدیر کل سابق ارشاد گیلان در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.

***

بیشتر بخوانید:

گزارش‌ها درباره سپردن پست جدید به رضا ثقتی در وزارت ارشاد

ایران وایر - درحالی‌که وزارت ارشاد جمهوری اسلامی سپردن پست جدید به «رضا ثقتی»، مدیرکل برکنار شده ارشاد گیلان را تکذیب کرده، شماری از روزنامه‌نگاران داخل ایران خبر اعطای پست جدید را درست ارزیابی کرده‌ و وزارت ارشاد را به دروغگویی متهم کرده‌اند.

رضا ثقتی، مدیر کل اداره ارشاد استان گیلان بود که در اواخر تیر امسال پس از انتشار ویدئویی منتسب به او در حین رابطه جنسی با یک مرد، از کار برکنار شد.

خبر اعطای پست جدید به رضا ثقتی، امروز یکشنبه۱۴آبان ابتدا توسط «پژمان موسوی»، روزنامه‌نگار مطرح شد. موسوی در توییتر خود نوشت که ثقتی با حمایتِ شخصِ وزیرِ فرهنگ و ارشاد اسلامی به تهران منتقل و حُکم‌اش در دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زده شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

به‌دنبال انتشار این توییت، محمد مهدی سموعی، رییس روابط عمومی وزارت ارشاد چنین انتصابی را رد و پژمان موسوی را به «دروغ‌پراکنی» متهم کرد.

سموعی به آنچه «فساد اخلاقی» ثقتی خواند اشاره کرد، اما گفت او به‌واسطه «مباحث ناگزیر پرسنلی»، در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی که پروند قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسوولیتی ندارد.

ساعاتی پس از تکذیب اعطای پست جدید به رضا ثقتی، روزنامه‌نگاران دخل ایران بر درستی خبر تاکید کرده و اسکرین‌شاتی از اتوماسین اداری وزارت ارشاد را منتشر کردند که در آن، سمت رضا ثقتی «کارشناس دفتر هماهنگی امور استان ها» قید شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy