Monday, Nov 6, 2023

صفحه نخست » روزنامه سپاه: تاج سال‌ها کنفدراسیون آسیا را فریب داده است

6-7.jpgایران وایر - روزنامه «جوان» وابسته به سپاه پاسداران، در یادداشتی، صحبت‌های اخیر «مهدی تاج»، رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی را نقد کرده و او را «یکی از عوامل سند سازی و فریب» کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است.

مهدی تاج در مصاحبه‌ای مدعی شده بود با حضور او در پست نایب‌رییسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نظارت بر چگونگی صدور مجوز باشگاه‌های ایرانی بیشتر شده و همین را دلیلی برای حضور باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دانسته است.

روزنامه جوان در نقد این صحبت‌های مهدی تاج نوشته است: «او در حالی چنین صحبتی را مطرح می‌کند که با سندسازی‌های فدراسیون در دوران روسای مختلف از جمله خودش، AFC را گمراه کرده‌اند. اما سال گذشته که تشت رسوایی باشگاه‌های ایرانی به زمین افتاد اوضاع فرق کرد، آقایان مجبور شدند مدارک درست ارسال کنند. موضوعی که تاج امروز از آن به‌عنوان یک کار بزرگ یاد می‌کند».

این روزنامه در بخشی دیگر، تمامی صحبت‌های اخیر مهدی تاج را «فرافکنی» دانسته و نوشته است: «در روز‌هایی که پیش چشم تمام نهاد‌های نظارتی و امنیتی کشور هر لحظه یک سند از تخلف و جعل باشگاه‌های فوتبال رو می‌شود، دیروز سمینار سالانه صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد».

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

روزنامه سپاه در‌حالی به مهدی تاج حمله کرده که طی یک سال گذشته، از این مامور سابق اطلاعات سپاه، برای حضور دوباره‌اش در فدراسیون فوتبال حمایت می‌کرد.

پس‌از صادر شدن رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه باشگاه سپاهان و الزام این نهاد بین‌المللی که مهدی تاج یکی از نواب ريیس آن محسوب می‌شود، برخی رسانه‌های سپاه و فعالان رسانه‌ای حامی او، انتقاداتی به مدیریت مهدی تاج در فدراسیون فوتبال وارد کرده‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy