Wednesday, Nov 8, 2023

صفحه نخست » خودکشی پزشکی که از سوی خانواده بیمار فوتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت

dr.jpgرادیو فردا - به گزارش وب‌سایت‌های خبری داخل ایران میترا آسوده، پزشک متخصص جراحی عمومی، که چندی پیش از سوی خانواده یک بیمار فوتی در مریوان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، درگذشته است. گزارش‌های منتشر شده حاکی از «خودکشی» خانم آسوده است. بر این اساس، بعد از حدود یک سال از ضرب و شتم این پزشک جوان، او در دادگاه رسیدگی به شکایت خانواده بیمار فوتی محکوم و «مورد اهانت» قرار گرفت.

🔸در ساعات گذشته تصویر یک پست اینستاگرامی از حساب کاربری خانم آسوده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن نوشته است «مرا در زمین بکارید،‌ شاید چیزی بهتر رویید. در این بزرگ جهان بی‌همتا نمی‌گنجم. قرآن نخوانید. برام از سهراب بخوانید.» هم‌اینک این پست در صفحه منتسب به میترا آسوده در اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

سال گذشته، گزارش‌هایی از ضرب و شتم شدید میترا آسوده از سوی خانواده یک بیمار فوتی مبتلا به مسمومیت خونی (سپسیس) در بیمارستان بوعلی مریوان منتشر شده بود. بنابر این گزارش‌ها، مهاجمان بخشی از تجهیزات بیمارستان را هم تخریب کردند.

🔸خبرگزاری ایرنا در آن زمان نوشت «پزشک جراح از خانواده متوفی شکایت نکرده است.» به گزارش ایرنا، مدتی بعد، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در تماسی تلفنی با میترا آسوده از او دلجویی کرد و خواهان برخورد با ضاربان شد.

🔸میترا آسوده دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و متخصص جراحی عمومی و بیماری‌های پستان بود. به ظاهر خانم آسوده برای گذراندن طرح در مریوان سکونت داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy