Wednesday, Nov 22, 2023

صفحه نخست » خامنه‌ای تلویحاً تهدید کرد که بمباران‌ها علیه اسرائیل از سرگرفته خواهند شد

kham.jpgعلی خامنه‌ای، رهبر حکومت مذهبی ایران، در دیدار امروز خود چهارشنبه اول آذر، با جمعی از ورزشکاران و مربیان کشور، حملۀ هفتم اکتبر حماس به اسرائیل را به رقابت کشتی تشبیه کرد و گفت : حماس... توانست رژیم غاصب صهیونیستی را با آن همه امکانات ضربه‌فنی کند."

ناصر اعتمادی - رادیو بین المللی فرانسه

علی خامنه‌ای سپس اسرائیل را متهم کرد که "برای جبران" یا "خارج شدن از زیر بار فشار و ننگ این شکست مفتضحانه" بیمارستان‌ها و مدارس غزه را بمباران می‌کند. علی خامنه‌ای تلویحاً تهدید کرد که بمباران ها علیه اسرائیل از سر گرفته خواهند شد. وی خطاب به رهبران اسرائیل گفت : "بدانند که این ظلم و بی‌رحمی‌ها بی پاسخ نخواهد ماند و بمباران‌ها عمر رژیم غاصب را کوتاه‌تر خواهد کرد."

خامنه‌ای بار دیگر خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با حریفان اسرائیلی خود در رقابت‌های جهانی را ستود و از این که بازی‌کنان تیم ملی فوتبال ایران با چفیه وارد زمین می شوند یا مدال‌های خود را به "شهدای غزه" تقدیم می‌کنند ابراز خشنودی نمود.

در پی عملیات نظامی اسرائیل در غزه در واکنش به حملۀ هفتم اکتبر سازمان حماس، گروههای شبه نظامی وابسته به ایران در منطقه مواضع آمریکا و اسرائیل را در حمایت از حماس هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادند.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

دیروز سه شنبه، سی‌ام آبان‌ماه، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجۀ جمهوری اسلامی، گفت که این کشور تلاش های خود را برای پیگرد و محاکمۀ رهبران اسرائیل به اتهام جنایات جنگی در غزه متوقف نخواهد کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy