Saturday, Dec 16, 2023

صفحه نخست » نوشته خبرساز علی جوانمردی خطاب به خاندان پهلوی

16-5.jpgاز توئیتر علی جوانمردی - پیام شفاف فرقه پهلوی به مردم بلوچستان: «شما فقط حق دارید کشته شوید و اگر در مقابل وحشیگری جمهوری اسلامی دفاع کنید، تروریست هستید!» از تلویزیون من و تو (پهلوی) تا عقبه ساواک همصدا با رژیم آخوندی خنثی شدن چندین مزدور عامل سرکوب و جنایت در راسک را با همان زبان و ادبیات آخوندی عملیات تروریستی نامیده و حتی آنرا محکوم کرده‌اند.

آنها چشم خود را بسته‌اند تا قتل و جنایت علیه بلوچ دیده نشود میترسند مجازات جنایتکاران به فرهنگ غالب تبدیل شود. هر روز بیشتر برای آزادیخواهان ایران این حقیقت واضح میشود که بین سلطنت مطلقه ولی فقیه با سلطنت مطلقه پهلوی هیچگونه اختلاف ماهیتی وجود ندارد و دو رقیب بر سر نحوه سرکوب آزادیخواهان همنظر و همفکر و از قلب یک آبشخور سربرآورده اند.

مردم آزادی‌خواه بلوچستان و سراسر ایران حق مسلم شماست در مقابل جنایت عریان استبداد سیاه، عملیات خنثی سازی را گسترش دهید. جمهوری اسلامی عامل خشونت است و دفاع مشروع در مقابل آن حق قانونی است. عمله استبداد بنفش در خارج ایران اکنون بطور واضح در مقابل شما آزادیخواهان ایران قرار گرفته‌اند و لازمست بطور متحد علیه آنها که به عامل ماندگاری جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند، موضع گرفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy