Tuesday, Dec 19, 2023

صفحه نخست » حالا نوبت ادامه بازی در تهران است!

irannext.jpgهاشم فیروزی - ساعاتی پس از وقوع حمله حماس فهم ادامه یافتن این بازی جدید در آینده نه چندان دور در تهران امری غامض نبود.

حال پس از اتفاقات پالایشگاهی در بیرجند و اصفهان و آتش سوزی های انزلی و اهواز و اتفاقات پاسگاه راسک و دیگر اتفاقاتی که ما از آنها بی خبریم داستان حمله هکری به پمپ بنزین ها دوباره تکرار شد.

در این باره نکاتی به ذهنم می رسد که با شما به اشتراک می گذارم:

اولا دوبار نفوذ از یک مجرا آنهم سیستم آفلاین سوختگیری در ایران بیانگر نوعی قدرت نمایی، حریف طلبی و تحقیر است.

ثانیا یکهو یادم آمد از رژه سان وزیر نفت و با خود گفتم از وزارت نفتی که بجای کار تخصصی رسما پایگاه بسیجی تخصصی شده است خیلی انتظار بیش از این نمی توان داشت.


ثالثا خدا رو شکر کردم که این حمله در سطح هکری باقی ماند.بدوستان مختلفی در کشور گوشزد کرده ام که زمینگیر شدن چند پالایشگاه نفت و بنزین یا گاز و یا نیروگاه برق به اشکال مختلف و بویژه بواسطه انفجار چنان کاری دستتان خواهد داد که آن سرش ناپیدا. فلذا حواستان به تخت گاز رفتن حوثی ها و نظامی ها و ایجاد اجماع جهانی باشد.حوثی ها و نظامی ها دارند با بیل برروی زمین حفره ای حفر می کنند که شاید خودتان در آن....

رابعاً این اقدامات هنوز الف و ب ادامه بازی در تهران هم نیست.و برای پلن‌های جدی تری بایست آماده شوید.

خامسا تا زمانیکه انسجام و وفاق اجتماعی حول ارزش های مشترک و بهبود معیشتی اقتصادی در کشور اتفاق نیفتد.همه کارمندان دستگاه ها و نیروهای امنیتی و حتی همه شهروندان انگیزه های بسیار بالایی برای همکاری در اقدامات این چنینی دارند.

رویکرد پلیسی امنیتی دیگر جواب نمی دهد.شما با یک اکثریت سرخورده طرف هستید.باید زمینه های سرخوردگی را رفع کنید.ایران دوباره باید یک ملت شود.و البته کمر خمیده از فقرش راست گردد.

سادسا من از صمیم قلب امیدوارم در سطوح عالی کشور به این جمع‌بندی رسیده باشند که یا با عبور از پروژه یکدست سازی افراطی زمینه چرخش ایران بسمت عقلانیت بواسطه تک دوره ای شدن این دولت فراهم خواهد شد و یا با دولتی نظامی و جوانان گام دومی بعضا از نوع کاسبش کشور دچار آشوبی بزرگ خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy