Tuesday, Dec 19, 2023

صفحه نخست » آن اهالی شعری که قرار است کتاب استاد شفیعی را بررسی کنند با اسم و رسم معرفی کنید تا تشکر شایسته به عمل آوریم!؛ ف. م. سخن

IMG_8383.pngهر زمان که گمان می کنیم وقاحت و دریدگی و سلیطگی حکومت نکبت اسلامی به حد اعلای خود رسیده است طوری که بیشتر از آن ممکن نیست، باز بچه پر روهای حکومت، ورق جدیدی روو می کنند که یک درجه بالاتر از درجات قبلی قرار می گیرد و انگار این داستان رکورد زدن در وقاحت و پتیارگی را حد نهایتی نیست.

یکی از چاروادارهای اصطبل وزارت ارشاد سدعلی به نام محمدعلی مرادیان، مدیرکل دفتر توسعه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت صدور مجوز مجموعه شعر جدید محمدرضا شفیعی کدکنی اخیرا گفته است:
«نکته‌ای راجع‌به کتاب نداریم؛ اما به چند نفر از اهالی شعر کتاب را داده‌ایم تا بخوانند و نظرشان را بگویند تا ان‌شاءالله درباره کتاب تصمیم‌گیری شود.»


با اصطبل و انبار پشکل و سرگین ارشاد جمهوری اسلامی کاری نداریم که معلوم است چه جایی ست و برای چه کاری ساخته شده است ولی با آن «اهالی شعر»ی که جرات خواهند کرد در مورد انتشار یا عدم انتشار اشعار جناب استاد شفیعی نظر بدهند کار داریم و می خواهیم این شعرای قطعا تراز اول در حد فردوسی و حافظ، خود را با اسم و رسم معرفی کنند، تا تقدیر شایسته از این زحمت فرهنگی شان به عمل آوریم و کاری کنیم که تا عمر دارند بررسی شعر از یادشان نرود و مثل باباکوهی، باقی عمرشان را بالای کوه صبوی شیراز بگذرانند و برای خودشان شعر بگویند و همانجا هم ان شاءالله تعالی چال شوند! حال ببینیم این ارزیابان شعر و ادب فارسی جرات و جسارت معرفی خود را خواهند داشت یا خیر!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy