Wednesday, Jan 3, 2024

صفحه نخست » وحید بهشتی، مایۀ ننگ!

dsb.jpgاحمد زیدآبادی - فردی به نام وحید بهشتی که به عنوان "فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی" معرفی می‌شود به دعوت دو نمایندۀ افراطی، در پارلمان اسرائیل حضور یافته و در آنجا سخنانی بر زبان رانده که مایۀ شرمساری نوع بشر است!

گیلا گاملی‌یل وزیر اطلاعات اسرائیل نیز از حضور بهشتی در پارلمان استفاده کرده تا طرح خود را برای "مهاجرت داوطلبانۀ مردم غزه" از این سرزمین افشا کند!

دولت اسرائیل برای اخراج مردم نوار غزه از سرزمین خود تحت عنوان "مهاجرت داوطلبانه" به شدت تلاش می‌کند. آنها در واقع نوارغزه را به سرزمین سوخته‌ای تبدیل کرده‌اند که ساکنان غزه برای زنده ماندن، چاره‌ای جز مهاجرت پیش رو نداشته باشند!

مزخرف اینکه بعضی از خاخام‌ها و مقام‌های اسرائیلی، مهاجرت مردم غزه را به عنوان "اقدامی بشردوستانه" توجیه می‌کنند. اگر به واقع، مهاجرت تحت عنوان "اقدام بشردوستانه" قابل توجیه است، چرا راستگرایان تندرو اسرائیلی‌به نقطه‌ای دیگر از جهان مهاجرت نمی‌کنند تا قلب خاورمیانه لحظه‌ای آرام گیرد؟

آمریکا با کوچاندن مردم غزه به شدت مخالفت کرده و نوارغزه را سرزمینی فلسطینی که باید فلسطینی بماند، توصیف کرده است. اسرائیلی‌ها اما استادِ تغییر وضعیت به صورت "امر انجام شده" هستند و معمولاً به رغم مخالفت جامعۀ جهانی کار خود را پیش می برند!

نقطه‌ای از جهان که اسرائیل به عنوان محل سکونت مردم غزه در نظر گرفته کشور آفریقایی کنگو است؛ کشوری که فقر و نابرابری در آن بیداد می‌کند.

همراهی با این نوع نقشه‌های ضدانسانی با پوشش "فعال سیاسی مخالف جمهوری اسلامی" مایۀ شرم و ننگ است و به واقع کمترین اعتباری برای این عنوان باقی نمی‌گذارد!

انگار دنیا را کثافت گرفته است!

***

دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع خبرنامه گویا را منعکس نمی کند



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy