Tuesday, Jan 9, 2024

صفحه نخست » حمله جت‌های جنگی اردن به قاچاقچیان مرتبط با جمهوری اسلامی

jordan.jpgایران اینترنشنال - منابع امنیتی به رویترز گفتند جت‌های اردن چهار حمله در سوریه انجام دادند که دومین حمله از این دست در عرض یک هفته علیه مزارع و مخفی‌گاه‌های قاچاقچیان مواد مخدر مرتبط با حکومت ایران بوده.

این منابع گزارش‌های وب‌سایت «سویدا ۲۴» سوریه را درباره سه حمله به فروشندگان عمده مواد مخدر در شهرهای شعب و عرمان در استان سویدا در نزدیکی مرز اردن و سوریه تایید کردند. حمله چهارم نیز مزرعه‌ای را در نزدیکی روستای ملح هدف قرار داد.

ارتش اردن پس از درگیری ماه گذشته میلادی با ده‌ها نفر مظنون به ارتباط با شبه‌نظامیان طرفدار جمهوری اسلامی که محموله‌های بزرگی را همراه با سلاح و مواد منفجره بر فراز مرز این کشور با سوریه حمل می‌کردند، کمپین خود را علیه فروشندگان مواد مخدر افزایش داده است.

اردن و متحدان غربی آن، شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان و دیگر شبه‌نظامیان تحت حمایت حکومت ایران را که کنترل بخش اعظم جنوب سوریه را در دست دارند، متهم به افزایش قاچاق مود مخدر می‌کنند.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

پنج‌شنبه گذشته، اردن به مکان‌های مشابهی در سویدا، جایی که مقامات گمان می‌کنند بیشتر عملیات‌های قاچاق برون‌مرزی از آنجا انجام می‌شود، حمله کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy