Friday, Feb 9, 2024

صفحه نخست » سرداران در سوراخ!

sardaran.jpgابومالش - ویژه خبرنامه گویا

سرداران نسبتا شجاع سپاه! از سوراخ بیرون نیایید، اوضاع خیلی قمر در عقرب است. اینکه تونل‌های حماس را از سوراخ موش الهام گرفتید، بسیار ایده پسندیده‌ای بود و پسندیده‌تر از آن این است که همین سوراخ‌ها را در کشور برای خودتان هم کارسازی کردید. البته ماندن در سوراخ، ایراداتی هم دارد، مثلاً ممکن است مانند برادرتان حسن نصرالله که سال‌هاست در سوراخ است، شبیه موش کور شوید. مدتی است که در انظار عمومی ظاهر نمی‌شوید و از دو عضو خود یعنی انگشت و زبان برای تهدید دشمنان استفاده نمی‌کنید، برادران ولایی دلشان برای شما و بخصوص برای انگشتتان که به نشانه تهدید همیشه راست و عمود بر سطح قاعده است، تنگ شده است. اینکه رهبری از فرماندهان میدانی سپاه خواسته است که از سوراخ موش‌های غریبه در کشورهای مختلف به کشور بازگشته و در سوراخ موش‌های خودی مخفی شوند، بسیار باعث انبساط خاطر برادران شد. در پایان بروید خدا را شکر کنید که بایدن نمی‌داند اگر به جای فاطمیون و زینبیون در عراق و سوریه منقلیون در تهران را بزند کار تمام است.

خواص بی‌خاصیت

‌ای خواص بی‌خاصیت! خاک آمیخته با کود انسانی بر سرتان باد که برای رهبری طاقچه بالا گذاشتید و قلب او را شکستید. او از شما خواست که مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنید. اگر به خیابان بروید و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کنید، فوقش فحش می‌شنوید و کتک می‌خورید، این حداقل بهایی است که برای خواص بودن باید پرداخت. شما بهتر از ما می‌دانید که نتیجه انتخابات برای رهبری مهم نیست، برای اینکه نمایندگان اول از صندوق بیرون می‌آیند و بعداً انتخابات برگزار می‌شود. مهم برای ایشان این است که مردم در صف بایستند و شور انتخاباتی نشان داده و انگشت جوهری خود را در هوا تکان بدهند، تا استکبار جهانی بترسد. شما باید مانند آن رعیتی باشید که جلوی کالسکه ناصرالدین شاه راه می‌رفت، شاه به او گفت رد شو قر*ساق، آن مرد تا پایان عمرش افتخار می‌کرد که اعلیحضرت با دو لب مبارکشان به من فرمودند قر*ساق. گرچه رهبری ادب اسلامی را رعایت می‌کنند و هیچگاه این لغت بی‌ادبانه را به کار نمی‌برند، ولی از خواص انتظار می‌رود که در پیشگاه مقام رهبری همیشه احساس قر*ساقی کنند.

ویتنی رایت، بانوی ماجده و باکره در تهران

برخلاف نظر وزارت خارجه، این بانوی با سخاوت در سرویس دهی و با پیشینه بسیار درخشان در برهنگی، با دعوت و برای خدمت به انقلاب به ایران آمده است. ایشان قرار است برای پرستوهای نهادهای امنیتی و خواهران بسیجی کلاس‌های آموزشی همراه با کارگاه‌های عملی بگذارد. ما برای رسیدن به قله باید از افراد حرفه‌ای در هر زمینه‌ای استفاده کنیم. گفته می‌شود برای ورود این خانم از آیت الله علم الهدی که تخصصی ویژه‌ای در این گونه امور دارند هم مصلحت جویی شده و ایشان قویاً آن را تایید کردند. علاوه بر آن نظام مقدس ما ارادت ویژه‌ای به پورن استارها دارد، اگر خاطرتان باشد برای شهید جرج فلوید حجله برپا کردیم و برادران ولایی ما بیشتر از سیاه پوستان آمریکا برای او گریه کردند.

ابو مالش
بهمن ماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy