Tuesday, Feb 13, 2024

صفحه نخست » ایران گیت: افشای خبر فرار علی فرهمند ابربدهکار بانکی

ig.jpgایران گیت - علی فرهمند⁩ یکی از ابربدهکاران بانکی و مافیای نفت و پتروشیمی که با تغییر نام و دریافت شهروندی ترکیه به انگلیس گریخته است.

او با نام ⁧علی آیدان⁩ مشغول ادامه فعالیت‌های اقتصادی است. علی فرهمند طبق اسناد انتشاری با اتهاماتی مانند پولشویی، اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری روبرو است و بعد از فرار از کشور با پول‌های بادآورده ساکن کشور انگلستان شده است.

‏علی فرهمند در شرکت ⁧بیناس انرژی⁩ با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بدهی در پرونده معروف به ⁧قیر پاسارگاد⁩؛ شرکت بیناس انرژی را با پرداخت رشوه ورشکسته اعلام و حتی بدهی‌های بانکی را پرداخت نمی‌کند.

‏همچنین فرهمند با پرداخت رشوه ۲۵میلیارد تومانی به ⁧محسن سادات‌نژاد⁩ بازپرس پرونده ⁧سیه‌فام⁩ مانع می‌شود که بازپرس علیه فرهمند اعلام جرم کند و حفاظت ⁧قوه قضاییه⁩ زمانی متوجه تخلف می‌شود بازپرس پرونده را تغییر و نصیری را جایگزین می‌کند.



‏تیم ⁧ ایران گیت⁩ اسناد پرونده پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی مرتبط با ⁧علی فرهمند را منتشر کرده تا مانع فعالیت اقتصادی یکی از مافیای ⁧جمهوری اسلامی⁩ در خارج کشور شویم و تحقیقات ما در کشور انگلیس ا‌دامه خواهد داشت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy