Tuesday, Feb 13, 2024

صفحه نخست » سیاهی‌ لشکر حکومتی اتباع افغان و شبه‌نظامیان فاطمیون در راهپیمایی ۲۲بهمن

13.jpg-حضور پُر تعداد اتباع خارجی در راهپیمایی حکومتی «۲۲بهمن» در چند شهر ایران به ویژه در تهران، مشهد و قم بار دیگر موضوع سوء استفاده چندمنظوره حکومت از آنها را به عنوان سیاهی لشکر و ابزاری در خدمت پروپاگاندا و همچنین نیروهایی برای تقویت ماشین سرکوب رژیم مطرح کرده است.

کیهان لندن

-بررسی‌ها نشان می‌دهد ده‌ها نفر از افغان‌های ساکن ایران به ویژه در مناطق جنوب شهر شامل ورامین، پیشوا، پاکدشت، «اسلامشهر» و رباط‌کریم تحت عنوان «خانواده شهدا و ایثارگران فاطمیون» یا «بسیج لشکر فاطمیون» به صورت سازماندهی شده در راهپیمایی حکومتی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

41.jpg

-شماری از آنها یونیفرم‌های نظامی و پرچم فاطمیون را در دست داشتند. شماری دیگر که فرزندان یا پدران‌شان را در جنگ سوریه از دست داده‌اند پلاکاردهایی با عکس آنها در کنار قاسم سلیمانی به دست گرفته بودند.

42.jpg

-بسیج محلات نوجوانان افغان را هم به عنوان گروه‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های رزمی با لباس کاراته یا تکواندو برای حضور در راهپیمایی سازماندهی کرده بودند.

43.jpg

-مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری «خراسان رضوی» در همین ارتباط به خبرگزاری دولتی «ایرنا» می‌گوید، «مشارکت، حضور و همدلی مردم و اتباع و مهاجران خارجی در راهپیمایی، نشان‌دهنده اعتقاد و علاقه آنان به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است».

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

- برخی تحلیلگران احتمال می‌دهند با توجه به عزم عمومی در ایران برای تحریم و عدم مشارکت در «انتخابات» آتی مجلس شورای اسلامی و نیاز شدید نظام به حضور مردم پای صندوق‌های رأی افغان‌ها گزینه‌ای برای پرکردن شعب اخذ رأی و حتا مهندسی انتخابات برای افزایش شمار تعرفه‌های رأی‌گیری هستند به ویژه آنکه اعلام شد علاوه بر شناسنامه، با گواهینامه رانندگی و گذرنامه نیز می‌توان رأی داد.

44.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy