Saturday, Feb 17, 2024

صفحه نخست » چه نهادی به کورش کمپانی مجوز داد؟

17-3.jpgخبرگزاری «تسنیم»، وابسته به سپاه، گفته مالک شرکت «کوروش کمپانی» فردی به نام «امیرحسین شریفیان» متولد سال ۱۳۷۵ است. برخی رسانه‌های دیگر در ایران نیز پیش‌تر به نام او اشاره کرده بودند.

تسنیم نوشت: «امیرحسین شریفیان متولد ۱۳۷۵ مالک اصلی مجموعه کوروش کمپانی است که با ۱۸۰ روز غیبت اولیه اقدام به تکمیل دفترچه سربازی می‌کند و در تقسیم‌بندی‌ها، او سرباز نیروی زمینی ارتش می‌شود اما از رفتن به سربازی خودداری کرده و از سال ۱۴۰۰ تا امروز سرباز فراری است.»

از سوی دیگر، وبسایت «دیده‌بان ایران» وزارت صمت را در این پرونده فساد اقتصادی مقصر می‌داند. این وبسایت نوشت: «با نگاهی به سوابق امیر حسین شریفیان متوجه می شویم وی با منتسب کردن خود به جریان های مذهبی و حاکمیتی توانسته اعتماد مسئولان را جلب کند.

اینکه چه کسی یا کسانی در وزارت صمت به این جوان فاقد مدارک اولیه مجوز فعالیت داده اند، از سوی دیگر سایت متعلق به شرکت مذکور چطور توانسته گواهی فعالیت را در فضای کسب و کار کشور در اختیار بگیرد.»

مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی نیز در این باره گفته است: «این شرکت اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و موبایل‌ها را از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی تهیه و به فروش رسانده است.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy