Friday, Mar 1, 2024

صفحه نخست » یک فرمانده سپاه در حمله اسرائیل به محل مسکونی او کشته شد

eliminated2.jpgایران وایر - خبرگزاری «دانشجو»، روز جمعه ۱۱ اسفند از کشته‌شدن یک سرهنگ سپاه پاسداران به نام رضا زارعی در پی حمله به شهر بانیاس در سوریه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو، زارعی را با عنوان «یکی از مستشاران سپاه پاسداران» معرفی کرده و نوشته او در نتیجه «حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به بانیاس» کشته شده است.

پیش‌تر دیده‌بان حقوق بشر سوریه، مستقر در بریتانیا اعلام کرد که بامداد جمعه ۱۱ اسفند سه انفجار «مهیب»، یک ویلا را در مرکز شهر ساحلی بانیاس در شمال غرب سوریه واقع در دریای مدیترانه ویران کرد.

به گفته دیدبان حقوق بشر سوریه این ویلا به «یک گروه وابسته به ایران» پناه داده بود.

خبرگزاری «برنا» هم بدون اشاره به هویت سپاهی کشته شده اعلام کرد که یک مستشار نظامی سپاه به همراه ۳ تن از نیروهای حزب‌الله لبنان در حمله به بانیاس کشته شده‌اند.

villa.jpgتصویر منتشر شده از ویلای محل کشته‌شدن رضا زارعی، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران

***

پس از حمله گروه حماس به اسرائیل در ۱۵ مهر، اسرائیل حمله به اهداف وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را افزایش داده و در ماه‌های گذشته دست‌کم شش تن از اعضای بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه کشته شده‌اند.

چهارم دی ماه گذشته سپاه اعلام کرد که رضی موسوی، یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس در زینبیه حومه دمشق کشته شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

سپاه، ۲۵ روز بعد در اطلاعیه‌ای دیگری تایید کرد که پنج «مستشار بلندپایه نظامی‌» در حمله مشابهی به دمشق جان خود را از دست دادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy