Monday, Mar 4, 2024

صفحه نخست » تنهایی رهبری را هیچ کس ندارد، ماری سمی در سوراخی تاریک شاید!

Mar.jpgابومالش- ویژه خبرنامه گویا

در تیتراژ فیلم درخشان سامورایی، ساخته ژان پیر ملویل به نقل از بوشیدو می‌آید: "تنهایی سامورایی را هیچکس ندارد، پلنگی خفته در جنگلی دور افتاده، شاید! ". پس از انتخابات اخیر خواستم این تعبیر را در مورد تنهایی رهبری به کار ببرم ولی دوستان او را شبیه ماری سمی در سوراخی تاریک دانستند.

به دوستان گفتم در هر حال رهبری تنهاست و این انتخابات او را تنهاتر کرد. هرچه داشت از جمله ریش خود را گرو گذاشت ولی مردم به ایشان پشت کردند. در آخرین التماس‌هایش نزدیک بود بگوید "جسم ناقصی دارم" ولی چون می‌دانست که دیگر کسی گریه نخواهد کرد، منصرف شد. در طی چند هفته گذشته بارها خود را با امام حسین مقایسه کرد و از توابین واقعه کربلا انتقاد کرد که چرا بعد از عاشورا به خونخواهی امام حسین برخاستید و در دوم یا سوم محرم به او نپیوستید. یکی از دوستان می‌گوید به رهبری باید گفت در صورتی که عاشورایی برای شما پیش بیاید، شما همان ۷۲ نفر را هم نخواهید داشت چه برسد به توابین بعد از عاشورا.

علی رغم اینکه مردم ایران انتخابات را بایکوت کردند، باید گفت این انتخابات امدادهای غیبی خودش را هم داشت. مثلاً برخی از کسانی که سال‌هاست رای نداده‌اند و روز جمعه نیز در خانه نشسته بودند، کد ملی آنها سَرِ خود به حوزه رفته و رای داده است. ظاهراً بیشترین آرا متعلق به همین کدهای ملی سرکش و فراری و اکثریت آراء باطله متعلق به کسانی است که نظام مقدس آنها را بزور وادار به رای دادن کرده است. ویژگی‌ دیگر این انتخابات این است که اکثر منتخبین از بالاترین ضریب دیاثت و جهالت برخوردارند و این ویژگی‌ست که رهبری آن را خیلی دوست دارد.

شروین حاجی پور در زندان

ما در حال حاضر یک برنده جایزه نوبل، نرگس محمدی و یک برنده جایزه گرمی، شروین حاجی پور را در زندان داریم. پیشنهاد می‌کنم که برنده جایزه اسکار اصغر فرهادی و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در فستیوال کن شهاب حسینی را هم به زندان بیندازیم تا کلکسیونی از برندگان جوایز بین‌المللی را در زندان داشته باشیم و بدین وسیله بر افتخارات نظام مقدس بیفزاییم.

رنگ کردن چای دبش در دبی

اخیراً افشا شد که چای فاسد را به دبی صادر کرده و در آنجا رنگ نمودند و اسانس اضافه کردند و دوباره آن را وارد کردند. واقعا باعث شرمساریست که برخی کارهایی که در وطن می‌شود انجام داد به خارج سفارش می‌دهند، یعنی ما نمی‌توانیم چای را رنگ کنیم و به آن اسانس اضافه کنیم که شما آن را به دبی صادر کردید. نظام مقدس ما در هیچ زمینه‌ای تخصص نداشته باشد، در رنگ کردن تخصص دارد، چه بسیار قورباغه‌هایی را که رنگ کرد و به جای قناری به مردم فروخت. مرحومین هاشمی رفسنجانی و احمد خمینی، همین مقام معظم رهبری خودمان را رنگ کرده و به ما فرو کردند. خود شخص مقام معظم رهبری رنگ کار کبیری است. ببینید چه قورباغه‌هایی را رنگ کرده و به جای قناری به مردم ایران فروخته است. نگاهی بیندازید به سرداران سپاه، اعضای مجلس خبرگان و اعضای مجلس شورای اسلامی و بسیاری دیگر.

اسفند ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy