Thursday, Mar 28, 2024

صفحه نخست » تیشه به ریشه‌ی اسلام در ایران

28-6.jpgکیهان لندن - انگار جمهوری اسلامی مصمم است تیشه به ریشه‌ی اسلام در ایران بزند! علیرضا زاکانی شهردار تهران ضمن تأیید نقشه داشتن برای پارک قیطریه گفت: «حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ مسجد خوب هم می‌سازیم!»

در اسفندماه ۱۴۰۲ عکس‌هایی از عملیات مشکوک در پارک قیطریه منتشر شد که حصارکشی و انجام عملیات ساختمانی و قطع درختان را نشان می‌داد. حالا زاکانی تأیید کرده که قرار است در پارک‌ها مسجد ساخته شود و مدعی شده که ده پانزده نهال پارک قیطریه قطع نمی‌شوند بلکه جابجا می‌شوند!

در حالی که محیط زیست ایران بطور کلی و فضای سبز شهرها در سراسر کشور مورد دستبرد نهادهای دولتی و گروه‌های مافیایی قرار گرفته، ساختن مسجد در پارک هم از اقداماتی است که به خشم و انزجار شهروندان نسبت به جمهوری اسلامی دامن می‌زند آنهم در حالی که در طول حکومت اسلامگرایان بر ایران، مثل قارچ از زمین امامزاده روییده و شمار مساجد چندین برابر شده ولی خود مقامات و ملایان از خالی بودن آنها و روی گرداندن شهروندان از اسلام می‌نالند!

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

همین واقعیت آنها را مجبور کرده تا برای «طرفداران وارداتی» هم هزینه‌های هنگفت خرج کنند با اینهمه دست از تبلیغاتی که همیشه نتیجه‌ی برعکس داشته دست بر نمی‌دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy