Tuesday, Apr 16, 2024

صفحه نخست » "فاشیسم شیعی" و اپوزیسیونی سوار بر بالِ خیال! مسعود نقره کار

Masoud_Noghrehkar_4.jpgمخالفان و اپوزیسیون سیاسی حکومت اسلامی هنوز سوار بر ابرها و بال‌های خیال سیاست می‌کنند و دشمن خود را نشناخته‌اند. وقتی دشمن‌ات را واقعی و آن طور که هست نشناسی و " دشمن شناسی" ندانی، طعم پیروزی بر آن را نخواهی چشید. تحلیل‌های ساده و سطحی وآبکی، هیجانی و احساسی از حکومت اسلامی، جامعه و رخدادها و روندهای جاری در جامعه و منطقه پیامدی غیر از بقا و تدوام حیات حکومتِ نکبتِ اسلامی نداشته‌اند.

ماجرای درگیری میان ایران و اسرائیل بار دیگر بیمایگی و مصادره به مطلوبِ ارزیابی‌ها و تحلیل‌های بخش بزرگی از مخالفان و اپوزیسیون حکومت اسلامی را نشان داده است. تصاویر بسیار و تحلیل‌ها و خبر سازی‌های باسمه‌ای و فیک، از نشان دادن " دنبلان" با این زیر نویس که برای حمله به اسرائیل تخم هایی به بزرگی دنبلان‌های درشت نیاز هست و حکومت اسلامی فاقد چنین دنبلانی ست، و یا گذاشتن عکس نتانیاهو و خامنه‌ای کنار هم با بیضه‌ای به اندازه نخود برای خامنه‌ای و دنبلانی مشتی و پُر و پیمون و بزرگ برای نتانیاهو و... فضای تحلیلی ِ اپوزیسیون را مصور کرده بود. جالب است وقتی که حکومت اسلامی نشان داد تخم تجاوزگری و حمله به اسرائیل را دارد، همین تحلیگران و تصویر وخبرسازان به جای نقد ضعف نگاه و ارزیابی‌هایشان نسبت به دشمن، ضعف امکانات نظامی ایران و قدرت نظامی غرب و اسرائیل را جای دنبلان‌ها و تخم‌ها نشاندند.
این دست تحلیل‌ها و وررفتن با خبرها و تصویرها نشان می‌دهند که بعد از ۴۵ سال مخالفان و اپوزیسیون حکومت اسلامی هنوز ویژگی‌های ایدئولوژیک- مذهبی، برتری طلبانه، جنایتکارانه، ماجراجویانۀ، تجاوزگرانه و مرگ گسترِ فاشیسم شیعیِ حکومت اسلامی را نشناخته‌اند و در سَکرات خیالبافی‌های خود شنای قورباغه می‌کنند.
حکومت اسلامی، یعنی دشمن اصلی را آنگونه که هست و عمل کرده و می‌کند باید شناخت نه آنگونه که در پاره‌ای ذهن‌ها پنداربافانه پنداشته می‌شود. بدون شناخت واقعی دشمن" دفع" و پیروزی برآن محقق نخواهد شد.

از فیس بوک مسعود نقره کار



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy