Friday, Apr 19, 2024

صفحه نخست » چطور یک انسان را از انسانیت تهی می‌کنند؟ ترانه جوانبخت

Taraneh_Javanbakht.jpgwww.javanbakht.net

ما در دهه‌های اخیر شاهد ظلم‌های بسیاری به مردم کشورمان بوده‌ایم. از جمله این ظلم‌ها حمله فیزیکی و تعرض جنسی به نوجوانان و زنان و مردانی است که در خیابان‌ها آن‌ها را به بهانه‌های واهی دستگیر کرده‌اند و عده‌ای از آنها را نیز در زندانها مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند.

در پاسخ به پرسش آقای رحیم قمیشی در نوشته اخیر او در سایت گویانیوز که چگونه این افراد (که به مردم ایران حمله، ظلم و تعرض می‌کنند) را از انسانیت تهی می‌کنید؟ می‌نویسم که چطور یک انسان را می‌توان از کودکی از انسانیت تهی کرد.
وقتی کودک را از بدو تولد در معرض تبلیغ سوء با نیت سوءاستفاده از او قرار دهیم و با گذشت زمان به او بیاموزیم که این حق را دارد که به اسم خدا و دین به حقوق مردم تجاوز کند (از تفخیذ تا کودک‌همسری و تجاوز جنسی به زنان و مردان) او به تدریج با این شستشوی مغزی تبدیل به هیولایی می‌شود که به اسم خدا و دین به کسی رحم نمی‌کند. وقتی این کودک تبدیل به یک مامور برای انجام وظیفه در جامعه شود کافی است به او بگویند تو آتش به اختیار هستی که هر کاری خواستی برای حفظ قدرت ما بکنی. دیگر او خدا را هم به خدایی نخواهد دانست. او دیگر هیولایی است که به مردم حمله‌ور می‌شود و به حقوق آنها تجاوز می‌کند و عده‌ای را هم به قتل می‌رساند.
به این مجموعه جنایت‌ها جرم دیگر این افراد که غارت مردم است را هم اضافه کنید سرزمین عجایبی می‌شود که امروز در مورد ایرانمان شاهد هستیم. اینها از خدا و دین هیچ باقی نگذاشتند چون به روشی رفتار کردند که قرن‌هاست به اسم خدا و دین انسانها را قتل‌عام و غارت کرده‌اند.
ما نمی‌توانیم از کسانی که به اسم خدا و دین کودکان بیگناه را با شستشوی مغزی تبدیل به هیولاهایی کرده‌اند که به جان مردم افتاده‌اتد و به حقوق آنها روز و شب تجاوز کرده‌اند انتظار داشته باشیم که معنای انسانیت را درک کنند.
خدا هیچ وقت در هیچ زمان و مکان به هیچ فرد بشر اجازه نداد که به اسم او کشتار و غارت کند. آنها که در تاریخ چنین کردند شارلاتان‌هایی بوده‌اند که از اسم خدا برای خودشان سوءاستفاده کردند. بالاترین دین اتسانیت است. وقتی انسانیت را از انسان بگیرید دین‌دار بودن او ذره‌ای ارزش ندارد. متاسفانه وقتی مردم جاهل و نادان پیرو کشتارگران و غارتگران می‌شوند نمی‌توان انتظار داشت که سرنوشتی بهتر از این داشته باشند. اما نسلی که هیچ گناهی نداشته و می‌خواهد از یوغ ندانم‌کاریهای نسل‌های دیگر خودش را رها کند در این چند دهه در ایران گرفتار تعرض، تجاوز، شکنجه و قتل شده است.
تعداد این هیولاها که روز و شب به حقوق مردم تعرض و تجاوز می‌کنند در ایران زیاد است. بسیاری از آنها هرگز محاکمه و محکوم نشده‌اند و تا زمانی که تغییر اساسی در وضعیت و سرنوشت مردم ما به وجود نیاید این جتایتکاران همچنان به جنایت‌ها و غارت‌هایشان ادامه خواهند داد.

زنان و مردان آزاده آینده کشورمان را خواهند ساخت. روزی خواهد رسید که این برده‌داری در ایران تمام خواهد شد و جنایتکاران و غارتگران دیگر نخواهند توانست مردم را مورد حمله و ظلم قرار دهند. در آن روز آزادی و آبادی در کشور ما آغاز خواهد شد و مردم ما خواهند توانست انسانیت را جایگزین باورها و خرافه‌های نادرست کنند. ما ایرانیان برای دیدن آن روز نفس می‌کشیم.

ترانه جوانبخت



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy