Friday, May 3, 2024

صفحه نخست » آخر و عاقبت این دانشجوی امریکایی بعد از اسم نویسی در دانشگاه شهید بهشتی

daneshjoo.jpgکانال گناه مومنانه - رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفته: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به صهیونیست‌ها از دانشگاه های اروپا و آمریکا اخراج شده اند را پذیرش می‌کنیم.

کاری به عملکرد سیاه نظام در حوزه ی آزادی بیان و اینهمه تعلیق و اخراج دانشجویان و اساتید و .....ندارم

اما در مورد جذب دانشجویان خارجی چند نکته ذهنم را درگیر کرده

جناب نظام ، برخی از این معترضین ، گرایش جنسی مختلفی دارند ، مثلا با پرچم هم جنس گرایانه در کنار پرچم فلسطین ، به اسرائیل اعتراض میکنند، چه رفتاری می خواهید با آنها در پیش بگیرید؟

برای شب زنده داری و خوردن نوشیدنی های مختلف چه؟برایشان مکانی سراغ دارید ؟

راستی این دانشجویان یاد گرفته اند به مسائل مختلف سیاسی_اجتماعی اعتراض کنند ، لباس شخصی به قد کافی مهیا کرده اید یا برای حفظ نظام این فقره مورد چشم پوشی قرار میگیرد؟

خفه شوید، کمتر جوک بگویید، حتی توان و حوصله برای خندیدن به اراجیفتان را هم از ما گرفته اید...

در همین زمینه:

این لطیفه گویی ها را کمتر نشر دهید که نای خندیدن نیست

سلمان موسوی

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

جناب رئیس شما لکه ی ننگ اخراج و تبعید دانشجویان ایرانی معترض به حاکمیت علیل را در پیشانی خود دارید و بسیاری از دانشجویان ایرانی را از حقوق اولیه خود محروم نموده و ستاره دار کردید .

اگر از همان دانشجویانی که شما برایشان فرش قرمز پهن کرده اید بپرسید حاضر به ادامه تحصیل و زندگی در حکمرانی تحت زعامت امثال شما هستند یا خیر قطعا پاسخ منفی خواهید شنید.

کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی، شما و جریان فکری مورد حمایت شما اگر حامی ازادی بیان و اندیشه بود که افتضاح حمله به کوی دانشگاه و هجوم لباس شخصی ها به خوابگاه دانشجویان را به همراه نداشت.

بنابراین این لطیفه گویی ها را کمتر نشر دهید که آنقدر غم به دل ما نشسته که نای خندیدن نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy