Wednesday, May 8, 2024

صفحه نخست » ادعایی در در تضاد با ادعای لیلاز درباره‌ی فایل صوتی ظریف

ganji.jpgسعید آگنجی، روزنامه‌نگار ساکن فنلاند، در پاسخ به ادعای سعید لیلاز مبنی بر اینکه انتشار فایل صوتی ظریف برای دادن پالس مثبت به آمریکا بود، مدعی شد که این کار با هدف اصلی تخریب دولت و ظریف انجام شد.

آقای آگنجی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:

فایل صوتی ظریف را به دلیل اینکه اولین نفر بودم که منتشر (افشا) کردم، مسیر افشای فایل محرمانه را می‌دانم و به قطع می‌گویم سخنان ‎سعید لیلاز خلاف واقع است.

دولت ‎روحانی و ‎ظریف در انتشار فایل صوتی نقشی نداشتند، فایل با هدف اصلی تخریب دولت و ظریف به رسانه تصویری انتقال داده شد و دلیل اینکه من چرا قبل از همه انتشار دادم، چون برنامه‌هایی که برای آن فایل ریخته بودند از بین برود و همین‌گونه هم شد. آقای لیلاز یا نمی‌داند یا به عمد خلاف می‌گوید.

ganjitweet.jpgآقای لیلاز در گفت‌وگویی با روزنامه‌ی شرق گفته بود:

ماجرای انتشار آن فایل مصاحبه چند‌ساعته من با محمدجواد ظریف، بدون آنکه بگویم چه کسی‌ چه کاری کرد، یکی از اهداف و دلایل و جنبه‌های افشاگری آن با هدف ارسال پالس مثبت به طرف آمریکایی بود که اگر دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام کاری بکند، در همین ماه‌های منتهی به پایان عمر دولت روحانی باشد که احیای برجام بتواند به جریان همسوی‌ دولت روحانی برای تداوم قدرت کمک کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy