Thursday, May 9, 2024

صفحه نخست » بارون، فرزند ۱۸ ساله ترامپ وارد دنیای سیاست شد

ایندیپندنت فارسی - پولتیکو گزارش داد که حزب‌جمهوری‌خواه فلوریدا پسر ۱۸ ساله دونالد ترامپ را به عنوان یکی از اعضای هیات حاضر در گردهمایی ملی جمهوري‌خواهان برگزیده است

jr.jpgبارون ترامپ، پسر کوچک رئیس‌جمهوری پیشین ایالات‌متحده و نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴، که به‌زودی از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شود از همین حالا در مسیر ورود به دنیای سیاست قرار دارد.

پولتیکو گزارش داد که حزب‌جمهوری‌خواه فلوریدا پسر ۱۸ ساله دونالد ترامپ را به عنوان یکی از اعضای هیات حاضر در گردهمایی ملی جمهوري‌خواهان برگزیده است. این گردهمایی در ماه ژوییه در میلواکی برگزار می‌شود.

به گزارش پولتیکو، نام دیگر فرزندان ترامپ مانند اریک، دونالد ترامپ جونیور (کوچک) و تیفانی نیز در این هیات دیده می‌شود. نام ایوانکا ترامپ که پیش‌تر در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ مشاور پدرش بود و بعدا از دنیای سیاست خارج شد در این فهرست دیده نمی‌شود.

یک مقام رسمی کارزار انتخاباتی ترامپ به پولتیکو گفت: «بارون به روند سیاسی کشورمان بسیار علاقمند است.»

مراسم فارغ‌التحصیلی بارون ترامپ از دبیرستان به زودی برگزار می‌شود و او هنوز اعلام نکرده چه برنامه‌ای برای پس از فارغ‌التحصیلی دارد.

دیلی‌میل در گزارشی اختصاصی درباره بارون ترامپ نوشت که او علائق سیاسی خود را دارد. البته او تا امروز به‌طور علنی دیدگاه سیاسی را مطرح نکرده است.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

بارون قدبلند در این گزارش، تیزهوش، خوش‌مشرب، اهل کنایه زدن و قوی توصیف شده است.

به گزارش دیلی‌میل، جوان‌ترین پسر ترامپ در حال تبدیل شدن به مردی بالغ و جذاب با تیزهوشی سیاسی است.

یکی از نزدیکان به خانواده ترامپ به دیلی‌میل گفت که بارون خوش‌تیپ و قدبلند است و نسبت به هم‌‌سن و سال‌های خود بسیار مطلع است و پیش از آنکه عموم مردم گمان می‌کنند به سیاست علاقمند است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy