Thursday, May 9, 2024

صفحه نخست » دستکاری تصاویر دیدار تیم فوتسال با علی خامنه‌ای خبرساز شد

ایران وایر - دستکاری تصاویر دیدار تیم فوتسال ایران که به تازگی عنوان قهرمانی فوتسال آسیا را کسب کرده با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، خبرساز شده است.

در تصاویری که سایت علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از دیدار او با اعضای تیم ملی فوتسال و مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرده، اثراتی از دستکاری عکس و سانسور فردی که ظاهرا پشت سر خامنه‌ای ایستاده بوده است،‌ دیده می‌شود.

هفته گذشته و پس از انتشار تصاویر دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر جمهوری اسلامی، تعدد محافظان خامنه‌ای در عکس یادگاری، واکنش‌های مختلفی در پی داشت.

در ماه‌های گذشته و پس از بحران پی در پی امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی، تعدد محافظان خامنه‌ای در دیدارهای عمومی و حتی خصوصی او از جمله با فرماندهان نظامی منصوب خودش، خبرساز شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

دیدار علی خامنه‌ای با تیم‌های ورزشی ایران در حالی صورت می‌گیرد که به دلیل سیاست‌های جمهوری اسلامی از جمله حجاب اجباری برای ورزشکاران زن و عدم رویارویی با حریفان اسرائیل، سیاهه ورزشکاران ایرانی که طی چهار دهه اخیر از ایران کوچ کرده یا گریخته‌اند، سال به سال طویل‌تر می‌شود.

بر اساس اعلام رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، تقریباً نیمی از ورزشکاران انتخاب شده برای تیم پناهندگان المپیک در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس، ایرانی هستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy