Wednesday, May 15, 2024

صفحه نخست » بهلول قاتل آزاد شد

bohlool.jpgبهلول قاتل شیمای ۱۶ ساله آزاد شد: عفو قضایی بعد از ۴ سال حبس

پیرمردی معروف به "بهلول قاتل" که دختری ۱۶ ساله را کشته و بعد از اعلام رضایت اولیای دم مقتول از جنبه عمومی جرم به ۸ سال حبس محاکمه شده بود، با عفو قضایی بعد از ۴ سال حبس بار دیگر آزادی را تجربه می‌کند.

بهلول قاتل شیما صباگردی مقدم با وعده دیه یک میلیاردی رضایت ولی دم را جلب کرد

این مجرم دختری به نام شیما را که قربانی او بود، مدت‌ها در خانه‌اش نگه داشته و سپس به قتل رسانده بود. بهلول قاتل در حالی پای میز محاکمه رفت که اولیای دم از قصاص او گذشت کرده‌ بودند.

ddd.jpgزمانی که شیما نوزاد بود توسط پدر و مادر خود به خانواده صباگردی مقدم سپرده شد و آنها سرپرستی شیما را بر عهده گرفته و او را بزرگ کردند. در این سال ها خانواده صباگردی مقدم، پدر و مادری دلسوز و مهربان برای شیما بودند که اگر پیگیری های آنها نبود شاید راز قتل شیما هرگز فاش نمی شد.

این پدر ومادر در تلاش بودند که تقاص خون به ناحق ریخته شیما را بگیرند اما ولی دم پدر و مادری هستند که شیما را به دنیا آوردند.

بهلول در اولین دستگیری به قتل و آدم ربایی اعتراف نکرد

بهلول 62 ساله در اولین تحقیقات گفت: «آن روز شیما به عنوان مسافر سوار ماشین من شد اما او را به مقصد رساندم و دیگر از سرنوشت او اطلاعی ندارم.»

اما در ادامه تحقیقات ظن ماموران به بهلول بیشتر شد و با گذشت بیش از یک سال از وقوع حادثه لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و به قتل شیما اعتراف کرد.

متهم در اعتراف خود گفت: شیما را اغفال کرده و به خانه خود برده بود.سپس مدتی او را در خانه خود حبس کرده و برای اینکه راز آدم ربایی او فاش نشود،شیما را خفه کرده و جسد او را در باغچه صاحبخانه خود دفن کرده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy