Thursday, May 16, 2024

صفحه نخست » دوران ظلمت و تباهی جمهوری اسلامی

ganji.jpgاکبر گنجی - فرض کنیم صد در صد حق با شماست و این خانم به دلیل کشف حجاب باید مجازات می شده و مجازات اش هم چند روز زندان بوده است. مجازات برای پیشگیری از جرم است. جرم او‌ کشف حجاب بود که دوباره کشف حجاب کرده است.

اما این بار جرم بزرگ‌تری مرتکب شده است. اهانت به رهبری شش ماه تا دو سال زندان دارد و او هر اهانتی که بود نثار رهبر کرد. پس مجازاتش اشد مجازات است و باید دو سال زندان شود. آیا می توانید زندانش کنید؟ نه. پس شما عامل دو جرم شده اید. فرض کنیم دو سال زندانش کردید، این بار سه جرم مرتکب خواهد شد؛ الف- کشف حجاب. ب- اهانت به رهبری. پ- اهانت به مقدسات. در آن صورت بین ۵ سال تا اعدام مجازات خواهد داشت.
اگر برای ابن سه جرم مجموعا ۱۰ سال زندانش کنید، بار دیگر مرتکب جرایمی خواهد شد که باید اعدامش کنید. خوب فرض محال کنیم که بتوانید اعدام اش کنید. به خاطر یک کشف حجاب ساده یک خانم را به ارتکاب جرایم بسیار پرتاب کردید و سپس اعدامش کردید.
به عواقب آن فکر کرده اید؟ اگر هزاران نفر چون او این راه را بروند چه خواهید کرد؟ بساط حجاب اجباری را جمع کنید و از حکومت فقهی دست بشوید که در حال اسلام ستیز کردن همه هستید. شما دارید کاری می کنید که مسلمانی جرم شود و هیچ کس در ایران حتی نتواند در خانه اش نماز بخواند و روزه بگیرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy