Thursday, Jun 6, 2024

صفحه نخست » حلقه مقداد علیه مهرداد + نامه‌ی "شاگردتنبل‌های کلاس رئیسی" به ناظم

cabinet.jpgپشت پرده درگیری دولتی ها چیست، نامه حمایت از اسماعیلی را چه کسی منتشر کرد؟

🔸️ اختلاف میان دولتی‌ها برای به دست آوردن میراث رئیسی به بالاترین سطح خود رسیده است

🔸️روز گذشته نامه حمایت جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم منتشر شد که حکایت از توجه بخشی از وزاری دولت به سوی اسماعیلی وزیر ارشاد دارد اما پخش این استشهادیه تبعات سنگینی برای امضا کنندگان آن ایجاد کرد؛ تا جایی که علی باقری از امضاکنندگان اصلی نامه نام خود را از زیر این نامه پس گرفت.

🔸️برخی منابع آگاه در دولت معتقدند که این نامه توسط ستاد انتخاباتی مهرداد بذرپاش به دست یک پروژه بگیر معروف رسیده است؛ انتشار این نامه نشان از آن دارد که دولت در اندرونی خود با شکاف‌های عمیق روبه رو است!

🔸️پخش شدن نامه دولتی‌ها باعث شد تا گروه آسیب دیده علیه بذرپاش واکنش نشان داده و اسناد سو استفاده این نامزد انتخاباتی از منابع دولتی و بیت‌المال را منتشر کند؛ در این اسناد آمده است که بذرپاش از منابع در اختیار در وزارتخانه برای ستادهای انتخاباتی شریان استفاده کرده است!

🔸️ در این ساعات پایانی بررسی صلاحیت‌ها، حلقه مقداد در تلاش است تا با جمع آوری اسناد برخی تخلفات او، رد صلاحیت بذرپاش را قطعی کند.

در همین زمینه:

نامه‌ی شاگردتنبل‌های کلاس رئیسی به ناظم!

محمد مهاجری - شانزده وزیر و معاون رئیس‌جمهور دولت‌سیزدهم در اقدامی انتقادبرانگیز، از شورای نگهبان خواستند مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد را رجل سیاسی بشناسد و صلاحیتش برای نامزدی ریاست‌جمهوری را تایید کند.

🔸لو رفتن این نامه، نویسندگانش را برآشفته کرد و علاوه بر آن دستمایه طنز و استهزا در فضای مجازی قرار گرفت.

🔸تصویر زیر از جمله مطالبی است که یک فعال توییتری در قالب نامه‌ی شاگردتنبل‌های کلاس به ناظم مدرسه نوشته و خواستار تایید صلاحیت یکی از همکلاسان خود به عنوان مبصر شده‌اند!

letter.jpg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy