Tuesday, Jun 11, 2024

صفحه نخست » همشهری: تغییر چهره احمدی‌نژاد و رضایی به خاطر مواد تزریقی به صورتشان است

دلیل تغییرات چهره احمدی‌نژاد و رضایی چیست؟

روزنامه همشهری در گزارشی درباره تغییر چهره مقام‌ها و سیاستمداران جمهوری اسلامی به دلیل جراحی زیبایی و جوان‌سازی صورت، با اشاره به تغییر چهره محمود احمدی‌نژاد و محسن رضایی، به نقل از یک متخصص زیبایی نوشت که دلیل تغییر چهره‌ها ممکن است استفاده زیاد از مواد تزریق‌شده باشد.

botox.jpgمحمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد، سیاستمدار ایرانی، در سال ۱۳۳۵ در گرمسار به دنیا آمد. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران است. احمدی‌نژاد در عرصه سیاست به عنوان شهردار تهران (۱۳۸۲-۱۳۸۴) شناخته شد و سپس به عنوان رئیس‌جمهور ایران از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ خدمت کرد. دوره ریاست‌جمهوری او با رویکردهای بحث‌برانگیز داخلی و خارجی همراه بود.

محسن رضایی

محسن رضایی، سیاستمدار و نظامی ایرانی، در سال ۱۳۳۳ در مسجدسلیمان به دنیا آمد. وی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از شخصیت‌های برجسته دوران جنگ ایران و عراق است. رضایی دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران است و در زمینه‌های اقتصادی و استراتژیک فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است. او چندین بار به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ایران شرکت کرده و از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت کرده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy