Tuesday, Jun 18, 2024

صفحه نخست » مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان سانسور شد

pezeshkian.jpgسانسور بخش‌هایی از مستند انتخاباتی پزشکیان در صدا و سیما

ایران وایر - بنا بر گزارش منابع خبری، صداوسیما بخش‌هایی از اولین مستند انتخاباتی «مسعود پزشکیان» را حذف و سانسور و سپس این فیلم را با تاخیر پخش کرده است.

عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد، اولین مستند انتخاباتی مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات غیرمنتظره ریاست جمهوری پخش شد. ابتدا اعلام شده بود که این مستند تبلیغاتی با نام «زد»، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد ولی با بیش از یک ربع تاخیر، پخش شد.

صداوسیما علت این تاخیر را، تاخیر در تحویل مستند انتخاباتی به صداوسیما عنوان کرد در حالی که این مستند صبح امروز به صداوسیما تحویل داده شده بود.

در این مستند با نام «زد»، پزشکیان میان تعدادی از جوانان «نسل‌نو» گفتگو می‌کند و تلاش می‌کند با سوالات چالشی آنها پاسخ دهد. پزشکیان در تمام طول این فیلم تبلیغاتی در پاسخ‌ به سوالات پراکنده حاضران کلی‌گویی می‌کند.

بعدتر در خبرگزاری‌ شرق، نزدیک به اصلاح‌طلبان اعلام شد که دقایقی از مستند مسعود پزشکیان از سوی صداوسیما سانسور و حذف شد. هنوز علت و چرایی حذف بخش‌هایی از مستند پزشکیان اعلام نشده اما پیشتر، مصطفی پورمحمدی هم اعلام کرده بود که بخش‌هایی از مستند تبلیغاتی‌اش سانسور و حذف شده است.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

صدا و سیما پیشتر هم هشدار داده بود که در صورت تخریب و سیاه‌نمایی از وضع موجود، اجازه پخش ویدیوهای کاندیداها را نخواهد داد.

انتخابات غیرمنتظره ریاست جمهوری چهاردهم پس از مرگ رئیسی در سانحه سقوط بالگرد، قرار است با شش کاندیدای تایید شده برگزار گردد. بسیاری از ایرانیان به ویژه در چند انتخابات اخیر، به دلیل غیر دموکراتیک بودن فرایند انتخابات‌های جمهوری اسلامی، آن را «نمایشی» می‌دانند و حاضر به شرکت در انتخابات نیستند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy