Friday, Jun 21, 2024

صفحه نخست » وای خدای من! کانادا گفت سپاه تروریست است!؛ ف. م. سخن

IMG_3064.jpegآقای کانادا! بابا چه کردی شما! واوووو! مرسی که فرمودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تروریست تشریف دارد! خودت تنهایی این را فهمیدی یا کسی در گوش ات گفت! البته بخشی از هخاهای ما، این هیاهوی سپاه تروریست است را توو بوق و کرنا کردند و ما هم که گاگول، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم طوری که فکر کردیم ما از سال تاسیس این سپاه منحوس آن را عزیز دل می دانستیم بعد یکهو بعد از سی چهل سال از خواب پریدیم و سپاه را تروریست دیدیم!

اصلا این سپاه و بازوهای اختاپوسی اش نبود که دهه ی شصت را برای ما جهنم کرد.

اصلا این سپاه نبود که برای پاسداری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی به دستور امام طلایی تاسیس شد و اصلا نظام سیاسی جمهوری اسلامی که در داخل و خارج می زد و می کشت و ترور می کرد تروریست نبود.

اصلا جناب سپاه از همان سال ۵۸ برای پاسداری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی نسل ما را نابود نکرد. ارتش را تضعیف و ضایع نکرد. در جنگی که دستکم شش هفت سال اش به خاطر حماقت خمینی و بعدی ها ادامه پیدا کرد با سران بی سوادش که یکی شان با افتخار می گفت «عمله» است، کلی جوان را به کشتن نداد.

نه. سپاه خیلی خوب و ناز بود و بعد از چهل و پنج سال درو کردن مردم ایران به اسم حفظ جمهوری نکبت اسلامی یکهو شد تروریست!

مرسی کانادا، مرسی!


ولی ما ایرانی ها یک ضرب المثل داریم که می گوید:
دو صد گفته چون نیم کردار نیست!

حالا لابد ششصد هفتصد نفر از نوک دست های اختاپوس جمهوری اسلامی را که در کانادا تشریف دارند و به ایران می آيند و می روند و در عملیات تروریستی هم آتش بیار و دلار بپاش معرکه هستند قطع خواهید کرد و آن ها را وردست جمهوری اسلامی خواهید فرستاد؟ مگه نه؟!

نه آقاجان! ما مردم ایران خر مان از کره گی دم نداشت. دیدیم حمید نوری را که جنایت علیه بشریت کرده بود همتای سوئدی شما چقدر قشنگ مجازات کرد! حالا شما خیلی خودتان را خسته نکنید. هخاهای عزیز هم که به خواست شان رسیدند و دو سه خط به رزومه ی مبارزاتی شان اضافه شد. حالا سپاهی ها از این عمل حیرت انگیز و شجاعانه شما طوری شان نشود، آن ها که به نام و نان می رسند! نوش جان شان!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy