Friday, Jun 21, 2024

صفحه نخست » دختر گل بابا باقر! سیسمونی به کنار، شما و مامان جون و شاداماد توی بیزنس کلس چه غلطی می کردید؟!؛ ف. م. سخن

IMG_3071.pngالبته سردار کاپیتان حاج باقر قالیباف، رییس مجلس مستضعفان تشریف دارند و شایسته است که ایشان و خانواده ی گرامی شان از حداقل هایی که مستضعفان کشورمان از آن ها بر خوردار هستند تمتع بجویند و لذت ببرند و وسط آن هم فرصت شد برای این که سرشان را باد بدهند سری به ترکیه بزنند و ایضا سیسمونی یی چیزی هم برای طفل نازنین شان خریداری نمایند، اما دیگر این کارها یعنی چی که کسی را که مژده این خبر دل افزا را می آورد می گیرید زندانی می کنید؟

البته من این ها را می نویسم تا مردم عزیز کشورمان از شنیدن خبر موفقیت و ارتقا مسوولین شان از قالی بافی به حتی ریاست جمهوری خوشحال و شاد شوند ولی این قایم کردن ها یعنی چی؟

IMG_3066.jpeg


عزیز دل بابا! اصلا قبول که شما نرفته بودی ترکیه سیسمونی بخری (حالا بالاخره بعد از این همه داستان سیسمونی خریدی یا نه؟) این هم قبول که سند ۲۹۴ کیلو بار شما تقلبی ست و سند ۷۰ کیلویی که «معراج» منتشر کرده درست است (ما هم که گاگول هستیم مثلا نفهمیدیم که موقع دادن بار به هواپیما، مسوول بار بی نوا، وقتی فهمید این بارها متعلق به دختر گل بابا باقر است، ۲۹۴ کیلو بار او را بیست سی کیلو نوشته که لود شیت و تریم شیت هواپیما بر اساس آن تنظیم می شود و چه بسا که بار زده شده به هواپیما بیش از مقداری باشد که در برگه های مذکور آمده و هواپیما به این خاطر درست تریم نشود و بعد موقع برخاست با کله پایین بیاید مثل هواپیمای ایران ۱۴۰ که نه به خاطر چمدان بلکه به خاطر اضافه کردن ۲۲ صندلی به ۲۶ صندلی مجاز در مهرآباد با کله سقوط کرد باری نمی خواهم کام شما عزیز دل را با این حرف های صد من یک قاز تلخ کنم) باری همه ی این ها به کنار، سرکار و همسرتان جناب امیررضا خان بحیرایی، و مامان قشنگ تان بانو استخاره در ردیف «۲» از صندلی «اِ» تا «سی» در قسمت بیزنس کلس هواپیما طبق سند خودِ معراج چه غلطی می کردید؟

ای بابا! ای سخن ندید بدید! حالا ببین می تونی یک قال الکی هم تو درست کنی کام مریم جون رو به خاطر این موضوع بی اهمیت تلخ کنی؟! :)

قسمت بیزنس کلس معراج
eab51c475c4cd628fd49bc7eab6d8df1dadec9ee.jpeg



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy