Sunday, Jun 23, 2024

صفحه نخست » گروگانگیری از این واضحتر؟ ح.ر.م

hostage.jpgایران، گروگانِ انتخابات

همه چیزمان به گروگان گرفته شده است، گویی 89 میلیون دو تابعیتی هستیم که از فرودگاه امام خمینی وارد شده ایم به ایران و بعد از گیت گمرک رفقای محسن رضایی گفتند آخ جون چقدر گروگان! کلی کاسب شدیم. بابا بخدا ما ایرانی هستیم فقط یک تابعیت داریم، از خیر ما بگذرید آخر ما مردم را با چه دولتی می خواهید معاوضه کنید؟ گروگان گرفتن ما مردم که سودی ندارد. اینقدر احمق هستید؟ یا اینکه احمق نیستید! اتفاقا گروگان گرفتن ما اگه برای ما مردم چیزی ندارد جز بدبختی، برای حکومت جمهوری اسلامی نان و آب دارد، خوب هم دارد.

مدام حرف از گروگان گیری میزنم، بی دلیل سخن نمیگویم به قول معروف برای حرف هایم فَکت دارم. خبر رفع حکم اعدام توماج را شنیدید؟ خیلی خبر خوبی بود ولی دقت کردید به زمان اعلام کردن این خبر، هفته منتهی به انتخابات، جالب نیست جان توماج را به گروگان گرفته اند، عجیب نیست؟ گروگانگیری از این واضحتر، اگر انتخابات بر طبق روال و علاقه شان پیش نرود به راحتی یه بهانه ای جور میکنند و حکم را برمیگردانند مگر از این شامورتی بازیها کم دیده ایم. مثلا هر وقت در عدم تطابق در معانی آیات قرآن با یکدیگر سوالی داشتیم می گفتند: " شما متوجه نمیشوید هر آیه شأن نزول دارد" یعنی هر مزخرفی رو میتونیم توجیه کنیم اینجا آیه تو مدینه نازل شده روی شتر اونجا آیه تو مکه نازل شده زیر شتر.

چندین هفته است به قدری فضا برای مردم باز شده که در پلتفرم هایی مثل فیلیمو و غیره ... تا دلتان بخواهد شو های مختلف و سریالهای مختلف تولید میشود با رقص و پایکوبی و یا زن و مرد بر خلاف قواعد جمهوری اسلامی با هم دست میدهند. خوب خدا خیرتان ندهد چند ماه به خاطر یک صدم این موارد چه جوانهایی که در کف این خیابانها به خاک و خون کشیدید الان چه شده؟ شادی و آزادی مردم گروگان انتخابات شده است؟ مردم اگه رعیت خوبی باشند و برای اینکه آقا خوشش بیاید در انتخابات شرکت کنند حتی می توانند آهنگ معین پخش کنند و بزنند و برقصند یا حتی میتوانند به راحتی آهنگ گوگوش در پلتفرم هایی که زیر نظر ساترا هست بخوانند و یا حتی تمام آهنگهای فیلمفارسی قدیمی را و تکه فیلمهایش در مسابقات استعدادیابی و غیره ببینند، فقط حواستان باشد که باید طبق نظر آقا عمل کنید.

حتی شادی این مردم گروگان گرفته شده. آزادی ما گروگان گرفته شده. روی صحبت ام با اقشار متدین هم هست، دین شما هم به گروگان گرفته شده.

آنقدر این سیرک انتخاباتی و گروگان گرفتن روح و جسم این مردم برنامه ریزی شده بوده است که کاملا با حساب و کتاب وارد شده اند، به کمک اصلاح طلبان.

چقدر حس زیبایی بود سال 76 زمانی که فکر میکردیم خاتمی چه تغییراتی ایجاد میکند چه خاطره هایی از اون حس و حال در دل و ذهن خودمان داریم با جان و دل بچه ها مبارزه می کردند فکر میکردیم باید پشت اصلاح طلبان بود راه تغییر این سیستم همین راه است و لاغیر، اما صد افسوس که با وقاحت تمام دولت را اصلاح طلبان به کوتوله هزاره سوم تحویل دادند یک وقت آقا ناراحت نشوند. سپس در دوره اول روحانی دوباره بارقه ای از امید ایجاد شد، همه رنگ بنفش شدیم و خاتمی با نیمچه آبرویی که داشت مدام "تَکرار" کرد اما روحانی هم روی اصلاح طلبان را خوب سفید کرد پیش مردم.

حالا اون عواطف و احساسات را هم این جماعت با این کاندیدای بی ثمر و پوچ به گروگان گرفته اند ،اگر می خواهید اون حس و حال خوب را داشته باشید بیایید در انتخابات شرکت کنید و دوباره هیجان زده شوید تا ما یک احمدی نژاد یا رئیسی دیگر از صندوق در بیاوریم. حتی از این چند خاطره خوش از لذت مبارزه مدنی با این رژیم هم نمی گذرند و می خواهند خاطرات مان را هم خراب کنند. دقت کنید خاتمی و روحانی را بعدها فهمیدیم که چیزی در چنته ندارند ، پزشکیان که همین الان قافیه را باخته از بس که " حضرت آقا " از دهانش نمی افتد.

کلام آخر با سیاست ورزان و اتاقهای فکر در تاریکخانه جمهوری نکبت اسلامی، خون جوانان از کف این خیابانها پاک نمیشود، دختران و پسران ما چنان آزاده و سرافراز پر کشیدند که داغ هجرتشان زندگی ما را به آتش کشیده توان نگاه به عکسهای مهسا و نیکا و سارینا و یلدا و حمیدرضا و... را نداریم. ما جوان داده ایم و زندگیهای پرنشاط را بدون آنکه زمانش رسیده باشد به دست اجل داده ایم، ما شور و عشق و نشاط را به مسلخ شما برده ایم، اینها رو به گروگان نمی توانید بگیرید. خون جوانان ما گروگان گرفتنی نیست.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy