Sunday, Jun 23, 2024

صفحه نخست » فاشیسم مذهبی سوار بر اسب تحریم می تازد! رضا ولدبیگی

fashizm.jpgدر میانه مناظره ها شاید ناخواسته خبری بسیار مهم افشا شد .آقای پور محمدی اظهار داشت که جلیلی در سال‌های دولت روحانی به او گفته است که او هم موافق تصویت fatf است ولی نه در زمان دولت روحانی .پورمحمدی نقل کرده که گفته اگر تو رئیس جمهور بودی تصویب میکردیم . این همان چوبی است که حکومت با تحریک فاشیسم مذهبی لای چرخ دولت روحانی میگذاشته و منافع ملی و زندگی ۸۵ میلیون ایرانی را گروگان رقابت‌های داخلی شده است.

عدم تصویت fatf یعنی محروم شدن ۸۵ میلیون ایرانی و فقر و فلاکت مردم .یعنی عدم امکان دریافت پول فروش نفت توسط دولت رسمی و انتقال پول توسط قاچاقچیان مرتبط با رانتخواران حکومتی یا بلوکه شدن جهت تهاتر با کالای تحمیلی . این سیاست خائنانه چون دو لبه قیچی منافع ملی و کیان ایران عزیز را هدف قرار داد.



از یکطرف شرایط را برای رانتخواران حکومتی و کاسبان تحریم مهیا نمود و از طرف دیگر بدبینی عمیقی در میان مردم نسبت به انتخابشان در انتخابات پرشکوه ۹۶ ایجاد و به توهم لزوم سرنگونی حکومت برای هر نوع تغییر دامن زده و بخش زیادی از جامعه را از گردونه رقابت‌های انتخاباتی خارج نمود.. این سیاست چند لایه و پیچیده ظاهرا مذهبی که با هدایت باند حجتیه و مصباح و میدان‌داری پایداریچی ها در جریان می باشد کیان ایران را هدف قرار داه است . از یکطرف توانسته بخشی از لایه های مذهبی و سنتی جامعه را بطور جدی با سازمان قوی در حمایت از خود بسیج نماید و بخش بزرگتری از جامعه را درگیر توهم امکان سرنگونی و لزوم تحریم انتخابات نموده است . با چنین پشتوانه ای فاشیسم مذهبی بر اسب تحریم میتازد و اگر در انتخاباتی تقریبا رقابتی پیروز شوند چون موسولینی و نه شرمنده چون رییسی بلکه طلبکار بعنوان منتخب یک رقابت مشروع فشار عریان سیاسی اقتصادی و اجتماعی بر مردم تحمیل خواهد نمود .آنان با یاری تحریم کنندگان و کاهش مشارکت سهم خود را در میان رای دهندگان افزایش داده اند و کشور را بسوی مدیریت طالبانی می‌کشاند.

این جماعت متوهم ، متشکل و جنگنده در صورت فاصله کم با پیروزی با نفوذ و قدرتی که دارند زیر میز خواهند زد. توان بسیج میدان‌نقش جهان جدی است . سیلی بر صورت نیل آرمسترانگ اولین انسان فاتح ماه و اسیدپاشی ها بر صورت زیبای دخترانمان در همین جا انجام شد . تحریم کنندگان که در توهم سرنگونی مردم را به عدم شرکت تشویق می‌کنند خواهند دید که بجای حمل دختران این سرزمین با ون به سبک طالبان در وسط میادین شلاق خواهند زد و به پشتوانه دور زدن تحریم و کسب درآمد هیچ ابایی از طالبانیزه شدن ایران ندارند . همانگونه که داعش سنی یکپارچگی سرزمینی و امنیت ملی کشورهای سوریه و عراق را به تاریخ سپرد فاشیسم مذهبی شیعی میتواند سوار بر اسم تحریم نفتی و تحریم انتخاباتی ایران عزیز ما را به چنین سرنوشتی دچار کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy