Tuesday, Jul 2, 2024

صفحه نخست » باشد آقای روحانی! من به حرف شما گوش می کنم و رای می دهم، به یک شرط...!؛ ف. م. سخن

IMG_3245.jpegجناب آقای حسن روحانی، معروف به حسن بنفش و حسن کلید، ملقب به روباه کلک، در سخنانی فرمودند که آن هایی که انتخابات را تحریم می کنند بی مسوولیت هستند و ایران را به ورطه ی جنگ و نابودی می کشند!

واووووو! خیلی این حرف جناب روحانی بر من سنگین آمد چون هیچوقت در زندگی بی مسوولیت نبوده ام و اگر کاری کرده ام یا نکرده ام مسوولانه بوده بی هیچ شک و شبهه ای!

از طرف دیگر من اصلا کاره ای نیستم که بخواهم انتخابات را تحریم کنم یا نکنم! جمعه تلویزیون فیلم پخش می کند و من یک پاکت تخمه خریده ام بنشینم فیلم تماشا کنم. یعنی حوصله ی رای دادن ندارم. نامزدی هم که قابل بدانم نمی بینم که به خاطرش پیژامه ام را در بیاورم و شال و کلاه کنم و کلی راه بکوبم تا کنسولگری بروم ۸ یورو هم پول مترو بدهم رای بدهم و برگردم.

حالا آقای روحانی مرا ترساند و من تصمیم گرفتم به حرف ایشان گوش کنم و مرارت تا سفارت جمهوری نکبت رفتن را تحمل کنم و رای ام را به یکی از دو پاسدار، دو خواهان حجاب، دو نوکر سدعلی، دو فرد مورد تایید شورای نگهبان و سپاه بدهم. گور پدر فیلم و تخمه هم کرده.

اما یک شرط کوچولو دارم!

جناب روحانی طوری می فرمایند رای بده که انگار رای ما اصلا شمرده می شود و به حساب می آيد.

خب اگر قرار باشد رای ما شمرده نشود و به حساب هم نیاید مگر بلانسبت بلانسبت خر تشریف داریم که این همه خودمان را به زحمت بیندازیم؟


پس شرط من چیست؟
آهااااان!

یک شرط خیلی خیلی ساده. شرط من این است که جناب سدعلی دونگ یا نماینده رسمی او، بیاید در مقابل دوربین های تلویزیونی، به صراحت و شفاف و شمرده این جمله هایی را که می گویم تَکرار کند:
«ما در سال ۸۸ تقلب ناجوری کردیم و موسوی را که رای آورده بود کنار گذاشتیم و به جای اش احمدی نژاد را رییس جمهور کردیم!»

بهانه مهانه و این که «نه اینجوریا هم نبود و احمدی نژاد هم رای آوُرد و کروبی هم چرت نزد و این حرف ها» را هم نداریم. ما به چشم خودمان دیدیم که اول آقایان،،، احمدی نژاد را از صندوق بیرون کشیدند، بعد هم بچه هایی را که با ناراحتی گفتند رای ما کو را زدند و گرفتند و کشتند.

پس منتظر اعلام رسمی تقلب در ۸۸ هستیم تا مطمئن باشیم امسال دیگر تقلب نمی شود و ما هم رای مان شمرده می شود تا برویم رای بدهیم! مرسی! :)



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy