Thursday, Jul 4, 2024

صفحه نخست » آقای خامنه ای متاسفانه فردا جمعه باز هم گرفتاریم

busy.jpgمردم شریف و‌ گرفتار و بی‌حوصله‌ی ایران!

مهیار مهرزاد

عزیزان! چنان‌که از دهان مبارک ولایت شنیدید، جمعه‌ی گذشته ما گرفتار بودیم، حوصله‌ نداشتیم و موانعی دیگر باعث شد که نتوانیم در رأی‌گیری شرکت کنیم، وگرنه واضح است که ما هنوز بر عهد خود با معظم‌له استوار ایستاده‌ایم!

متاسفانه فردا جمعه باز هم گرفتاریم، باز هم حوصله نداریم و نمی‌توانیم از خانه خارج شويم!

پیشاپیش بگوییم که اگر دیدید این‌بار شمار بیشتری از مردم نیامدند، بدانید که گرفتاری‌ها وبی‌حوصلگی‌هایمان بیشتر شده و هیچ معنای دیگری ندارد! صد درصد!

اما از آنجا که دشمن خیلی بیکار است و همه‌اش پاپی ماجراهای ماست و ممکن است حرف دربیاورد، پیشنهاد می‌کنیم که جمعه‌ی بعدی تا هنوز این صندوق‌ها را بایگانی نکرده‌اید و شور حسینی انقلابی‌ کاندیداها و ستادهایشان فروکش نکرده، برای صرفه‌جویی در انرژی و هزینه‌ها، یک رفراندوم آری یا نه به جمهوری اسلامی برگزار کنید تا حقیقت آشکار شود و دهان دشمنان را گل بگیریم و یک‌بار برای همیشه این غائله خاتمه یابد!

این اقدام در جهت آشکار شدن پیوند دوستی و همدلی ملی هم بسیار مفید خواهد بود، و همگان خواهند دید که از اصلاح‌طلب مدافع نظام تا اصولگرا و پایداریچی و مؤتلفه و هر کس که در تیم انقلاب و دلبسته‌ی مقام عظماست، دست در دست هم دهند به مهر و برای آری‌گویی به نظام، تمام هستی و آبروی خویش را گرو خواهند گذاشت، چرا که همگی می‌دانیم "براندازی نه ممکن است نه مطلوب!"

با یک آری محکم نود درصدی دهان دشمنان داخلی و خارجی و آمریکایی و صهیونیست و همه را خواهیم دوخت. قول می‌دهیم در آن جمعه‌ی موعود گرفتار و بی‌حوصله نباشیم! قول ما قول است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy