Wednesday, Jul 17, 2024

صفحه نخست » نامه تاجزاده از زندان: بحران‌های کنونی ریشه در سیاست‌های فسادگستر خامنه‌ای دارد

17-1.jpgایران وایر - بحران‌های کنونی ریشه در سیاست‌های فسادگستر خامنه‌ای دارد. «مصطفی تاجزاده»، زندانی سیاسی، در نامه‌ای از زندان اوین با عنوان اینکه «چرا رای ندادم اما سکوت کردم؟»، نوشت که «بحران‌های کنونی در ساختار معیوب سیاسی و حقوقی نظام و سیاست‌های فقر گستر، فساد پرور و انسداد آور رهبر ریشه دارد.»

در نامه این زندانی سیاسی که امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳، در حساب کاربری مصطفی تاجزاده در اینستاگرام منتشر شده است، آمده: «مگر نگاه رهبر به تمامی مسائل کشور، تفاوت ماهوی با نگرش جلیلی دارد؟ به همین دلیل می‌گویم که مشکل جلیلی نیست، پدرخوانده اوست که برادرش را نیز بر صدا و سیما حاکم کرده است و عنقریب به سراغ پزشکیان و دولتش خواهد آمد.»

این فعال سیاسی تحول‌خواه که در انتخابات شرکت نکرد نوشته: «سکوت کردم چرا که نمی‌خواستم دوستانی را ناامید کنم که دل به نرمش قهرمانانه اما بی‌سروصدای رهبر بسته‌اند و تایید صلاحیت پزشکیان را گامی در این جهت ارزیابی می‌کنند.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

تاجزاده افزوده: «امیدوارم پزشکیان موفق شود در کنار مهار مشکلات معیشتی مردم، در جهت اعتبار بخشی به نهاد انتخابات و حذف مسیر غیردموکراتیک، در مسیر انتخابات منصفانه و آزاد گام بردارد. »



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy