Friday, Jul 19, 2024

صفحه نخست » انتشار ویدئو به دار آویخته شدن یک سگ در مازندران

بی بی سی - انتشار ویدیویی از به دار آویخته شدن یک سگ در غرب مازندران به ویژه چالوس، با واکنش افکار عمومی این منطقه روبرو و خبرساز شده است.

dlarge.jpg

خبرگزاری ایرنا امروز - پنجشنبه ۲۸ تیر - با اشاره به انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی نوشته است «مسئولان حفاظت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری چالوس گفته‌اند که اطلاعی از انتشار این تصاویر ندارند و «در صورت دیدن این رفتارهای وقیحانه و به دور از انسانیت، با خاطیان برخورد قانونی می‌شود». ‎

مهدی توکلی، شهردار چالوس هم گفته است که «چنین گزارشی را در قالب فیلم یا مکتوب» دریافت نکرده است ولی «به محض اطلاع از این حادثه، با فرد خاطی و مجرم طبق قانون برخورد می‌شود.»

او افزوده است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق ضوابط، تمام سگ‌های بدون صاحب در زمینی بالاتر از شهرک نواب این شهر به وسعت حدود ۷۰۰ مترمربع منتقل می‌شوند و خدماتی مانند عقیم‌سازی، عمل جراحی و تامین آذوقه برای آنان انجام می‌شود.

كشتن سگها به شيوه‌های بی‌رحمانه و غير اصولی توسط شهرداری‌ها يا پيمانكاران طرف قرارداد آنها بارها در ایران خبرساز شده و مورد انتقاد مردم و فعالان حقوق حيوانات قرار گرفته است.

طرفداران حقوق حيوانات كشتن را راه حل ندانسته و بر شیوه‌های دیگر از جمله عقيم‌سازی اين حيوانات تاکید دارند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy