Sunday, Jul 28, 2024

صفحه نخست » واکنش عباس میلانی به اظهارات امروز خامنه‌ای درباره رضاشاه

عباس میلانی، مدیر مرکز مطالعات ایرانی دانشگاه استنفورد: اظهارات خامنه‌ای درباره رضاشاه برمبنای داده‌های غلط تاریخی است، زنان ایران صدوپنجاه سال گذشته درحال مبارزه با حجاب اجباری هستند و این بصیرت رضا شاه بود که با این حرکت زنان ایران همسو شد.

:::

کابوس دوران پهلوی در مراسم تنفیذ پزشکیان هم خامنه‌ای را رها نکرد!

کیهان لندن - علی خامنه‌ای در مراسم تنفیذ پزشکیان (هفتم امرداد ۱۴۰۳) بار دیگر به کابوس همیشگی خود، پهلوی‌ها، پرداخت و با دروغگویی بر اساس منابعی که دستگاه‌های امنیتی خود رژیم به نام پهلوی‌ها منتشر کرده‌اند، تلاش کرد برای جمهوری اسلامی و خودش آبرو بخرد.
رهبر رژیم کودک‌کش و ضدزن که به نسل‌کشی و جنایت علیه بشر متهم است و ملت و مملکت ایران را به فلاکتی کشانده که یکی از بی‌اعتبارترین دوران تاریخ کشور را در این رژیم تحمل می‌کنند، از یکسو صحبت از فشار و اختناق در دوران «محمدرضا»‌ می‌کند و از سوی دیگر مدافع «دولت ملی» و «مصدق» می‌شود و می‌گوید که با «رأی مردم» روی کار آمده بود! که البته این ادعا نیز غلط است زیرا مصدق با رأی مردم انتخاب نشد بلکه توسط مجلس شورای ملی وقت به عنوان نخست‌وزیر به شاه معرفی و با موافقت وی به نخست وزیری رسید.

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

خامنه‌ای از عقده‌ی فریاد «رضاشاه روحت شاد» مردم و شعارهایی که از سوی نسل‌های جوان در خیزش ملی ۴۰۱ نثار خودش و «بیت‌»اش شده، با روده‌درازی به دروغ‌های سخیف خود درباره رضاشاه بزرگ نیز که بدون وی ایرانی وجود نمی‌داشت تا علی خامنه‌‌ای رهبر خونخوار حکومت اسلامی‌اش شود، ادامه داد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy