Wednesday, Jul 31, 2024

صفحه نخست » واکنش خبرگزاری امنیتی نور و مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه در تهران

htbanner.jpgنورنیوز

عبور از خط قرمزهای ایران همواره برای دشمن پر هزینه بوده است ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران قماری خطرناک برای لطمه زدن به بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

عبور از خط قرمزهای ایران همواره برای دشمن پر هزینه بوده است.

tweet7.jpg

نورنیوز، سرزنش دولت پزشکیان در کشته شدن هنیه را کار اسرائیلی‌ها و مجاهدین خلق خواند

سایت نورنیوز، نزدیک به شورای عالی امنیت ملی، سرزنش کردن «دولت پزشکیان» در ماجرای ترور اسماعیل هنیه را به اسرائیل و سازمان مجاهدین خلق نسبت داد.

نورنیوز نوشت: «تعدادی از اکانت‌های جعلی با ظاهر و پوشش انقلابی دولت پزشکیان را در این زمینه سرزنش می‌کنند و یا اینکه بیش از هرچیز تمرکز را به تشدید شایعات در داخل و انتقام‌جویی علیه نهادهای انقلابی اختصاص داده‌اند.»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، نوشت: امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته‌ است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم.شهادت هنر مردان خدا است. پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پرقدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.

در همین زمینه:

بازنشر هشدار وزیر اطلاعات پیشین جمهوری اسلامی درباره «نفوذ موساد» در کشور

ایران اینترنشنال - با کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران، کاربران رسانه‌های اجتماعی در حال بازنشر گفته‌های علی یونسی، وزیر اطلاعات پیشین جمهوری اسلامی در تیرماه ۱۴۰۰ درباره نفوذ موساد در ایران هستند.

او در مصاحبه‌ای گفته بود نفوذ سازمان جاسوسی اسرائیل در بخش‌های مختلف ایران در دو سال پایانی دولت احمدی‌نژاد و هشت سال دولت حسن روحانیبه اندازه‌ای بوده که «جا دارد همه مسئولان نگرانِ جانِ خود باشند».

به گفته یونسی، جمهوری اسلامی کشور را در دو دهه از گروه‌های «تروریستی» پاک کرد اما از «نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی و مخصوصا اسرائیل غفلت شد».

:::



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy