Wednesday, Jul 31, 2024

صفحه نخست » مرسی آقای اسراییل! هنیه مهم بود ولی نه به اندازه ی خامنه ای! ما منتظر دومیش هستیم!؛ ف. م. سخن

IMG_3803.jpegدر میان اخبار بد، بالاخره بعد از مدت ها خبری خوب و شادی برانگیز به گوش مان رسید و آن زدن یکی از سران تروریسم جهانی در قلب جمهوری نکبت اسلامی بود.

اسماعیل هنیه که شاید میزان محافظت از او بیشتر از رییس جمهور امریکا باشد، توسط بچه های عملیات اسراییل به درک واصل شد و یک عنصر از عناصری که آرامش و امنیت جهان را هدف گرفته بودند با دقتی جواهرسازانه نابود شد.

البته اسراییل منتظر تجزیه و تحلیل کسی مثل من ننشسته است که مثلا چه کسی را از روی زمین بردارد و چه کسی را باقی بگذارد، اما این را باید گفت که تغذیه کننده فکری و مالی و تسلیحاتی امثال هنیه و حماس و تروریست های خبیث جهانی، کسی نیست جز جمهوری نکبت اسلامی تحت رهبری سدعلی دونگ، و اگر این تغذیه کننده ی تبهکار از میان برداشته شود امثال هنیه و هنیه ها و سید حسن نصرالله ها خود به خود قدرت خرابکارانه شان را از دست خواهند داد.


اسراییل بار دیگر ثابت کرد که در امر از میان برداشتن تروریست ها و خرابکاران با فاصله ی زیاد نفر اول در دنیاست و این را در زمان نابود کردن فخری زاده و عملیات تورقوز آباد و نابود کردن سانتریفیوژهای نطنز و غیره ثابت کرده بود ولی زدن «بسیار دقیق» و میلیمتری هنیه ارزش بسیار دیگری داشت که قطعا در آينده در مورد ظرایف و پیچیدگی این عملیات کتاب ها خواهند نوشت.

این که چرا به جای از میان برداشتن خامنه ای (که بدتر از صدام، این روزها در هفت هشت سوراخ خود را قایم کرده)، اسراییل خواسته است تا هنیه را از میان بردارد البته قابل فهم است و آن جنایت وحشتناک ۷ اکتبر در اسراییل است که این فرد عامل و برنامه ریز آن بوده است.

امیدوار باشیم که با از میان برداشته شدن عناصری مثل هنیه و تغذیه کنندگان او جهان جای بهتری برای زیستن شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy