Wednesday, Jul 31, 2024

صفحه نخست » آنچه از محل اقامت و کشته شدن اسماعیل هنیه میدانیم

31-5.jpgایران بریفینگ - جمهوری اسلامی هنوز از محل اقامت و کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران جزئیاتی منتشر نکرده و صرفاً اعلام کرده در یک «آسایشگاه جانبازان در شمال تهران» اقامت داشته است.

چند خبرگزاری از جمله ایلنا نیز از آسایشگاهی در نیاوران تهران نام برده‌اند، اما ایران بریفینگ بر اساس شواهد و قرائن بسیار و همچنین سفرهای قبلی هنیه و دیگر مقامات ارشد شبه نظامیان تحت حمایت سپاه پاسداران محل کشته شدن هنیه را «اردوگاه آموزشی تفریحی الزهرا » می‌داند.

این اردوگاه در شمال کاخ سعد آباد و جنوب پادگان امام علی ،از جمله اصلی ترین و مهمترین پادگان‌های نیروی قدس سپاه پاسداران واقع شده. دانشکده علوم و فنون نیروی قدس و محل اقامت تمامی نیروهای خارجی تحت آموزش نیروی قدس سپاه پاسداران نیز در این محل واقع شده است.

در کنار این شواهد یک منبع موثق به ایران بریفینگ گفته است «حوالی ساعت دو بامداد از اردوگاه بسیج الزهرا صدای مهیبی به گوش رسید به‌طوری‌ که شیشه‌های خانه‌ها در خیابان اطراف محل واقعه لرزید، و‌اغلب دزدگیرهای خودرو نیز به کار افتاد، اما خسارتی به بار نیامد» پس از شنیده شدن این صدای انفجار تردد بسیار خودروهای امتیتی و اورژانس و آتش نشانی به اردوگاه الزهرا بسیار شده . مسئولیت حفاظت فیزیکی از مقامات سیاسی در ایران بر عهدهٔ «سپاه حفاظت انصارالمهدی» است که زیرمجموعه‌ٔ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy