Wednesday, Aug 7, 2024

صفحه نخست » ای کلاغ زشت سیرت! این دختر «نفس» است نه «نکبت الشریعه» که اینجور او را به چنگال می گیری!؛ ف. م. سخن

IMG_4023.pngیکی بود یکی نبود. خدا هم نبود. پیغمبر هم نبود. یک دکانی بود به اسم «اسلام» که نان‌دانی بود برای هر چه حیوان خبیث است بر روی زمین. در میان این حیوانات، تمساح داریم، بوزینه ی ریش دراز داریم، گراز شخم زننده به مال و دارایی ملت داریم، کرکس و لاشخور تا دل ات بخواهد داریم، گرگ هار درنده ی مسلح داریم، و خیلی موجودات مخوف دیگر که در میان شان کلاغ های مهاجم هم هست.

این کلاغ ها از جنس ماده هستند و بر خلاف قوانین داروینی با گرگ های هار که نر هستند مجامعت می کنند و در اثر تولید مثل، موجودات نفرت انگیزی مثل خودشان پس می اندازند.

مشخصه ی اصلی این کلاغ ها که بر خلاف کلاغ های طبیعت شکل آدمیزاد از نوع وحشتناک و مشمئز کننده دارند، «عقده» است. از نظر ظاهر هم با وجود این که از جنس ماده هستند، ریش و سبیل دارند و مثل مادر آسپیران غیاث آبادی کار موهای سر و صورت شان با بند انداختن درست نمی شود بلکه باید برایشان ریش تراش خرید.

این کلاغ های مخوف، دشمن زیبایی و طراوت دخترهای آدمیزادگان هستند. تا چشم شان به دخترکی معصوم و زیبا می افتد، پیاده و سواره، با دست خالی یا باتون، به جان او می افتند و او را به اسارت در می آورند و از این که او را بزنند و زخمی کنند و بر سر و صورت اش خط بیندازند یا حتی او را مثل مهسا بکشند ابایی ندارند.


این کلاغ های وحشتناک، رهبری دارند که خودش خدای «عقده» و «کمبود» است و یک دست هم بیشتر ندارد و در گوشه ای از تهران به نام «پاستور» تمرگیده و فرمان زدن و بستن دخترکان را صادر می کند. (البته الان او در هفت سوراخ قایم شده که اگر اسراییلی ها پاستور را زدند، مثلا خیط شوند و دماغ شان بسوزد غافل از این که آن ها لحظه به لحظه خبر می گیرند که او کجا قایم شده فقط حالا به هر دلیل اراده نمی کنند که او را به درک واصل کنند تا این کلاغ ها هم بروند در زیرزمین خانه هاشان بتمرگند و برای گرگ های ریش و پشمی آشپزی کنند و به امر فرزند آوری مشغول شوند.)

همین دیروز این کلاغ ها به دو دخترک ۱۴ ساله حمله کردند که اسم یکی از آن ها «نفس» بود و اسم اش مثل خودش زیبا و قشنگ بود.

خواستم به این کلاغ های متعفنِ مردارخور بگویم: این دختر قشنگی که به او حمله کردید، یک دختر ایرانی زیباست نه از جنس شما کلاغ ها و اسم اش «نفس» است نه «نکبت الشریعه». شماها از بابا ننه تان همیشه مثل سگ کتک خورده اید فکر کرده اید دخترکان ایرانی هم مثل شما هستند! نه خانم کلاغه! تو این را بدان، هر ضربه ای که به بچه های ما بزنی، این ها جمع می شود و جمع می شود تا روزی که این بچه ها سراغ شما کلاغ های مخوف بیایند و زمین را از هر چه کلاغ نفرت انگیز است پاک کنند!

افسوس که شما کلاغ ها زبان آدمیزاد حالی تان نمی شود که اگر می شد، کاسه کوزه تان را جمع می کردید می رفتید به کشورهایی که در آن ها حوثی ها و حزب اللهی ها حاکم هستند و آن جاها می فهمیدید که کلاغ هایی مثل شما نزد آن ها هم خریدار ندارد.

قصه ما به سر رسید
کلاغه ایشاللا و به امید خدا به خونه اش نخواهد رسید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy