Monday, Sep 2, 2024

صفحه نخست » امیرکبیر ما و امیرکبیر آقا! ابومالش

malesh.jpgویژه خبرنامه گویا

خامنه‌ای در دیدار باهیئت دولت, رئیسی را با امیرکبیر مقایسه کرد و گفت هر دو, سه سال حکومت کردند و کارهای خوبی را بنیان گذاشتند.

امیرکبیر دست پرورده قائم مقام فراهانی بود و قائم مقام در تعریف از امیرکبیر, زمانی که امیر جوان بود و در دستگاه قائم مقام خدمت می‌کرد, گفته بود « بقال نشده ترازو زنی آموخته». رهبری هم در تعریف از امیرکبیر خودش باید بگوید «قاضی نشده دارزنی آموخته». شباهت دیگر آنها این است که یکی را فصاد قبله عالم رگ زد و دیگری را به زور در ولایت ذوب کردند. ما می‌دانیم دستور قتل امیرکبیر را چه کسی داد, رهبری لطف کرده و بگوید که دستور قتل رئیسی را چه کسی داد ؟

یکی از تخصص‌های خامنه‌ای این است که برگردد به تاریخ نگاه کند و هر که را که یک سر و گردن از بقیه بلندتر است با یکی از گزمه‌های خود مقایسه کند و بدین وسیله اعتبار دستگاه حکومتی خود را بالا ببرد. امیرکبیر در طول ۳۹ ماه صدارتش کارهای بزرگی را به انجام رساند و کارهای بزرگی را بنیان نهاد. باید از رهبر انقلاب پرسید, رئیسی چه کرد؟ چه چیزی را بنیان گذاشت؟. تنها کاری که کرد به شما کمک کرد تا شام ایرانیان را با خاموشی و بی‌آبی و بی نانی مانند شام غریبان عاشورا کنید.

آقازاده پزشکیان و روشنفکران
آقازاده پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در یک ماهی که با نویسندگان و روشنفکران همنشین بودم دیدم که همه اهل قلیان و دود‌اند. افیونی که هر روز از جانشان می‌کاهد.دیروز در مسیر کربلا دوستی می‌گفت مارکس دین را افیون توده‌ها دانسته، با خود گفتم افیون توده‌ها کجا افیون روشنفکران کجا. خوشا افیونی که تو را به کربلا بکشد».

خدمت جناب یوسف پزشکیان باید عرض کنم که در ایران ما دو گروه روشنفکر داریم, روشنفکرانی که به هیچ عنوان سر سازگاری با نظامی که پدر شما رئیس جمهور آن است, نداشته و ندارند. یا در زندانند و یا در گوشه عزلت و یا در دیار غربت, بسیاری از آنها وسع خرید مواد افیونی را هم ندارند. گروه دوم روشنفکرانی هستند که رهبری رهبرشان است. آنها وسع خرید همه چیز از جمله مواد افیونی را هم دارند و خیلی روشنفکرند و همیشه فکرشان را باشعله آتش منقل روشن نگاه می‌دارند . شما گروه اول را احتمالاً اصلاً ندیده‌اید, برای اینکه آنها با افرادی مانند شما حشر و نشر نمی‌کنند. گفته بودید مواد افیونی جانشان را می‌کاهد, اگر قرار بر این بود که مواد افیونی جان کسی را بکاهد باید رهبری و هم منقلی‌های ایشان مانند ولایتی و شریعتمداری و حداد عادل تا حالا هفت کفن پوسانده بودند.

شهریور ۱۴۰۳ ابومالش



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy