Monday, Sep 2, 2024

صفحه نخست » چرا ملت ایران به تماشای نابودی خود و کشور نشسته است؟ جمشید عنبرستانی

Iran2.jpgاکثریت امروز مردم ایران در روزها و ماه‌ها و یا سالهای پس از به قدرت رسیدن فرقه آخوندی و استقرار حکومت دینی و ضد ایرانی جمهوری اسلامی در کشور متولد و رشد کرده‌اند و نسل‌های سوخته‌ای هستند که از بدو کودکی در معرض تبلیغات مخرب مذهبی و شستشوی مغزی چه در مدارس و چه از طریق رسانه‌ها و رادیو و تلویزیون و نمایشات و مراسم خرافی مذهبی قرار داشته‌اند که تاثیرات آن در ذهن و روان بخش بزرگی از مردم رسوب کرده است و از همین جهت با وجود نارضایتی‌های گسترده از حاکمیت حاضر به پرداخت هزینه برای آزادی و رهایی از این حکومت دزد و تبهکارمذهبی و ضد ایرانی نیستند.

مردم ایران پایبندی خود به خرافات را همچنان حفظ کرده‌اند بطوریکه اگر شایع شود تصویر خامنه‌ای در خورشید قابل رویت و دیده شدن است مردم بدون توجه به آسیب دیدن چشمهایشان به خورشید چشم خواهند دوخت و بسیاری هم مدعی خواهند شد که تصویر آقا را در خورشید دیده‌اند. در هفته‌های گذشته هجوم مردم در یک روز مشخص شده به طلا فروشیها و محل هایی که جا کلیدی میفروشند نشان داد که خرافات جایگاه ویژه‌ای نزد بسیاری از ایرانیان دارد و مردم هنوذ در بند خرافات و موهومات و خاصه از جنس مذهبی آن گرفتارهستند.

بدون شک دین و خرافات مذهبی مکمل یکدیگر هستند و وای به حال ملتی که هم خود پیرو خرافات مذهبی باشد و هم زیر ضرب یک حکومت دینی و مذهبی قرار داشته باشد که حاصلی جز عقب ماندگی و نکبت و فلاکت و ویرانی برای آن مردم و کشور در بر نخواهد داشت.
در طول قرن‌های متمادی ملایان کلاش و دینفروش با شعله ور کردن احساسات مذهبی مردم در جهت برپا کردن مراسم مذهبی که در اصل و اساس حقه بازی آخوندی برای سر کیسه کردن مردم و رونق بخشیدن به دکان دین و خرافات فروشی آنان در ایام و مراسم مذهبی است خاصه در ماه محرم که به خاطر یک آقا زاده و امام که مشخص نیست چه خدمتی به بشریت و خصوصأ به ملت ایران کرده است که هر سال در ماه محرم عربی سراسر کشور را برای انجام مراسم سوگواری این امام به ماتمکده تبدیل میکنند و مردم ساده انگار نیز با زیر پا گذاشتن کرامت انسانی خویش به سر و سینه خود میکوبند و یا با زنجیر و قمه زدن کمر خود را سیاه و کبود و سر خود را غرق در خون میکنند که نه تنها نشانی از عزاداری در این خود آزاریها دیده نمیشود بلکه درجه عقب ماندگی و خرافه پرستی و توحش این مردم را به تصویر می‌کشد.
در کشورهای متمدن دنیا اگر مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی را برای فردی برگزار میکنند این مراسم در حد یک گردهمایی و سخنرانی برای ادای احترام و تجلیل از شخصیت و مقام و خدمات آن فرد خلاصه میشود. اگر مسلمانان به آن عشرتکده‌ای که آخوندها نام بهشت به آن نهاده‌اند و بنا به ادعای ملایان شراب و عسل و حوریان بهشتی به وفور در دسترس و در اختیار ساکنان آن میباشد اعتقاد دارند پس علت این همه خود آزاری مردم در ماه محرم و عزاداری برای امامی که ساکن آن بهشت است و به عیش و نوش و لذت بردن از آغوش حوریان بهشتی مشغول است برای چیست و چه معنایی دارد.
مهمترین و کارسازترین عواملی که ملایان همواره برای پیشبرد اهداف منفعت طلبانه و حفظ جایگاه خود در نزد مردم و درجامعه به کار گرفته‌اند اشاعه دادن خرافات بی پایه و اساس و دروغین مذهبی میان مسلمانان و تحمیق آنان بوده است.
شوربختانه در طی قرنها از شاهان و بزرگان گرفته تا مردم عادی کوچه و بازار از مشتریان پر و پا قرص دکان ملایان دینفروش بوده و هستند و تا این روند ادامه دارد آخوند و ملا و خرافه پرستی نیز به موجودیت ننگین خود ادامه خواهند داد.
در کشور عربستان سعودی که زادگاه پیامبر اسلام و ظهور و پیدایش دین اسلام است، بن سلمان ولیعهد جوان این کشور یک سد محکم میان تجدد گرایی و واپسگرایی مذهبی ایجاد نموده است و ملایان و ریش سفیدان واپسگرا با تفکرات عقب مانده قرون وسطایی را از دخالت و حتا اظهار نظر در امور اداری و سیاسی و اجتماعی کشور منع نموده و خطوط قرمزی را برای این عناصر مذهبی مشخص کرده است تا مانعی در جهت پیشبرد اهداف سیاسی وی ایجاد نکنند. زنان و دختران در عربستان سعودی از آزادی انتخاب پوشش برخوردار شده‌اند و حجاب زنان امروزدر این کشورکه زادگاه پیامبر اسلام است اجباری نیست.
در مسابقات المپیک که چندی قبل در کشور فرانسه برگزار شد در مسابقه شنای زنان، دختر شناگرعربستانی مانند دیگر رقیبان خود از کشورهای گوناگون جهان لباس شنا به تن داشت و به رقابت با آنان پرداخت. این کشور خشک و کویری امروز از قدرتهای بزرگ منطقه و در مسیر توسعه و پیشرفت در حال تبدیل شدن به یک کشور مدرن و قدرتمند در جهان است و مردم این کشور اکنون از امکانات و آزادیهایی برخوردار شده‌اند و به آن می‌بالند که مردم ایران به طور چشمگیرتری در دوران پیش از شورش سال پنجاه و هفت و فروپاشی نظام پادشاهی ایران از آن برخوردار بودند. بن سلمان سیاستهایی را که برای پیشرفت و تعالی کشور و ملت خود در پیش گرفته یک تقلید و کپی برداری از سیاستها و دوراندیشی‌ها و اقدامات ملی گرایانه پادشاه فقید ایران است که کشور ایران را به یکی از قدرتمندترین و محترم ترین کشورهای جهان تبدیل کرده بود.
مردم ایران باید بپذیرند فریاد رسی جز خود در این کره خاکی ندارند و برای آزادی و رها شدن از شرحکومت ملایان باید با اتحاد و همبستگی ملی به شکل گسترده‌ای در سراسر کشور پا به میدان مبارزه بگذارند و حاضر به پرداخت هزینه در این مسیر و هدف باشند. در غیر این صورت اگر به سکوت و مماشات در مقابل این حکومت ضد ایرانی ادامه دهند خود نیز در جرم و جنایات و خیانتهایی که حکومت و مزدورانش هر روزه علیه مردم و جوانان و زنان و دختران آزادیخواه ایران و منافع ملی کشور مرتکب میشود شریک و سهیم خواهند بود.

جمشید عنبرستانی
*
*



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy