Wednesday, Sep 4, 2024

صفحه نخست » آقای پزشکیان بیماری که می‌خواهی جراحی کنی، ۴۵ سال است که مُرده

شهروندان مخاطب ایران‌اینترنشنال در واکنش به سخن اخیر مسعود پزشکیان درباره «جراحی اقتصادی» با ارسال پیام‌های صوتی، درباره این موضوع اظهار نظر کرده و با اشاره به عملکرد جمهوری اسلامی در ۴۵ سال اخیر، «جراحی اقتصادی» را ناممکن عنوان کرده‌اند.

یکی از مخاطبان نیز خطاب به پزشکیان می‌گوید: «بیماری که می‌خواهی جراحی کنی، ۴۵ سال است که مُرده.»

:::

jarahi.jpgپس از جراحی اقتصادی رئیسی نوبت به جراحی‌های اقتصادی پزشکیان رسید! سیدابراهیم رئیسی که در سانحه مشکوک هلی‌کوپتر کشته شد و مسعود پزشکیان بر جایش نشست، «جراحی اقتصادی» را در ارتباط با حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی آغاز کرد و کار خودش به پایان یک دوره چهار ساله هم نرسید!

حالا پزشکیان که گمان می‌کند «جراحی اقتصادی» مثل جراحی‌های پزشکی است و می‌توان امعاء و احشاء ساختار اقتصادی را «با رضایت مردم» بُرید و بخیه زد، سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ در سفر خود به مشهد می‌گوید مردم را باید آگاه کرد که خود را به «جراح درست» بسپارند تا «جراحی‌هایی» انجام شود!

وی همچنین توضیح می‌دهد که این جراحی‌ها برای دولت نیست که چیزی به دست بیاورد بلکه برای خود مردم است! اما هم بیمار و هم ویروسی که ملت و مملکت را به چنین وضعیت فلاکتبار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی دچار کرده و خود مردم می‌بایست دست به جراحی و دفع آن بزنند، جمهوری اسلامی و زمامدارانش هستند!

پزشکیان در این سخنان مقدمه‌چینی‌هایی می‌کند که منظور از آن چیزی جز خالی کردن بیشتر جیب مردم از جمله با گران کردن قیمت بنزین نیست!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy