Wednesday, Sep 11, 2024

صفحه نخست » پیش از خواندن این کتاب کسی حق اظهار نظر در باره اسلام سیاسی و حکومت اسلامی در ایران ندارد....؛ ف. م. سخن

IMG_4586.jpeg«نبی برای این که اصلاح را در دنیا توسعه بدهد، برای این که مردم را نجات بدهد، جنگ می کند. برای این که مردم را از شر خودشان نجات بدهد حدود را، تعزیرات را، وضع کرده است؛ برای این که هم تربیت بشود این آدم و هم راحت بشود امت. یک رحمتی ست بر تمام بشر که خدای تبارک و تعالی مردم را دعوت به مقاتله کرده است نه این که خدای تبارک و تعالی می خواهد زحمتی برای مردم ایجاد کند؛ می خواهد رحمت درست کند. توسعه ی رحمت می خواهد عنایت کند.... این موافق قرآن است و اگر کسی بگوید که با فاسد جنگ نکنید مخالف قرآن است. اگر کسی بگوید فتنه را با جنگ رفع نکنید مخالف قرآن است....»

این گوشه ای از افکار خمینی پلید است که در کتاب گرانقدر و روشنگر جناب ایرج مصداقی با عنوان «دوزخ روی زمین؛ قزل حصار ۶۲-۶۳» به آن اشاره شده است.

سال هاست که گروهی «روشنفکر دینی» و طرفدار «اسلام رحمانی» سعی بر این دارند تا اسلام مجسم و پیاده شده در جمهوری نکبت اسلامی را تلطیف کنند و آن را به گونه ای زیبا و بزک شده به خورد جوانان بی خبر بدهند.

همان طور که امروز عملکرد طالبان و قبل از آن القاعده در افغانستان و جهان،،، اسلام «واقعی و کامل» را به ما نشان می دهد، در دهه سیاه و دهشت انگیز شصت نیز، اسلام خمینی و جمهوری نکبت اسلامی، اسلام «واقعی و کامل» را با عملکرد پیروان و مجریان آن از جمله کسانی مانند لاجوردی و موسوی تبریزی که امروز جزو «اصلاح طلبان» به نام شناخته می شود به مردم ایران و بخصوص ما جوانان آن دوره نشان داده است.

کتاب های روشنگر و مستندی از جمله کتاب های جناب مصداقی و جناب مهدی اصلانی این اسلام مخوف و واقعی را به خوبی ترسیم می کنند و با توضیح رفتار حاکمان مسلمان با مخالفان فکری و سیاسی شان در زندان ها و شکنجه گاه های جمهوری نکبت اسلامی واقعیت آن را آشکار می کنند.

برای رساندن مردم به «مقام انسانیت اسلامی» استفاده از شنیع ترین و قرون وسطایی ترین رفتارها و ابزار و وسایل شکنجه و محبس های مخوف مانند «واحد مسکونی» و «جهنم» و مکان های زنده به گور کردن مخالفان و کفار مانند «قبر» و «تخت» برای وادار کردن اسیران به توبه در اسلام و جمهوری اسلامی جایز بوده و هست و جناب مصداقی در کتاب شان این رفتارها و ابزار و وسایل شکنجه و محبس ها را جزء به جزء توضیح می دهند.

همان طور که در تخصص های مختلف کتاب های مرجعی هست که بدون خواندن و فهم اطلاعات آن ها امکان متخصص شدن و ورود به بحث های تخصصی در آن رشته امکان پذیر و جایز نیست، کسانی که می خواهند در باره ی اسلام واقعی و عملکرد حکومت نکبت اسلامی اظهار نظر بکنند، بدون خواندن کتاب «دوزخ روی زمین...» نمی توانند و نبایست در این زمینه اظهار نظر کنند چون قطعا معلومات شان ناقص و نادرست است.

کسانی هم که در کار نقد عملکرد جمهوری اسلامی و بنیان های فکری آن هستند باید این کتاب و کتاب های نویسندگانی چون آقایان مصداقی و اصلانی را مطالعه کنند چون نقدشان بدون مطالعه ی این کتاب ها قطعا ناقص خواهد بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy