Sunday, Sep 15, 2024

صفحه نخست » به مناسبت دومین سالروز آغاز انقلاب «زن زندگی آزادی» در ایران، اقبال اقبالی

Eghbal_Eghbali.jpgدو سال پیش، قتل حکومتی مهسا (ژینا) امینی، سرآغاز انقلاب «زن زندگی آزادی» در ایران شد. انقلابی مداوم که با فراز و نشیب، به پیش خواهد رفت. انقلاب "زن زندگی آزادی"، پرچم مشترک ما برای مبارزه جهت کرامت انسانی، آزادی زن، شهروند، جامعه و میهن از زیر سلطه حکومت اسلامی است. این انقلاب برگشت ناپذیر است و آزادی زن را سکوی پرش برای آزادی انسان، جامعه و میهن قرار داده است. انقلاب پس اعلام موجودیت، روند تدریجی به میدان آوردن اکثریت جامعه برای ساختن فردا را سپری می کند و این روند، زایمانی پر درد است.
انقلاب ایران، خالق گفتمان هایی می باشد که سیاست، فرهنگ و اخلاق را از مدار دینی و روایت های قیم مآبانه و آمرانه پالایش می دهد و آنها را در کف جامعه، با خرد جمعی جامعه، زمینی و انسانی می کند.
انقلاب ایران، با پیشتازی نسل جوان، زنان و مردان، دو سال پیش در خیابان های ایران اعلام موجودیت کرد. در نبردی نابرابر با بربریت و دیکتاتوری، از خیابان به متن جامعه، محلات، دانشگاه ها، مدارس، کارخانه ها، بیمارستان ها و .. رفت، تا بار دیگر ، و قوی تر از گذشته به میدان بیاید.

انقلاب "زن زندگی آزادی"، نقطه پایان به مشروعیت سیاسی، دینی، فرهنگی و اخلاقی حکومت اسلامی در ابعاد ملی و بین المللی گذاشت.

بایکوت انتصابات حکومتی توسط اکثریت شهروندان ایران، اعتراف سران نظام به رویگردانی ملت از حکومت، نظرسنجی اخیر روزنامه هم میهن و اعلام نارضایتی ۹۲ درصدی شهروندان از حکومت و شواهد دیگر بسیار، جلوه های پیشروی تدریجی انقلاب "زن زندگی آزادی" در ایران هستند. انقلاب توانست از رژیم اسلامی مشروعیت زدایی کند.
ادامه حیات رژیم بستگی به دو اهرم غارت منابع نفت، گاز و سرمایه ملت و موقعیت دستگاه های ترور، سرکوب و کشتار مردم دارد. بدون این دو اهرم، این رژیم متعفن، نمی تواندبه حیات ننگین خود ادامه دهد.
نسل جوانی که انقلاب را آغاز کرد، اکنون در برابر حکومت اسلامی تنها نیست و اکثریت جامعه در کنار آنها و انقلاب شان هستند.
جامعه ایران آبستن تلاطم های بزرگ و بمیدان آمدن ملت ایران برای به پیروزی رساند انقلاب شان است.
در این راه سترگ، انقلاب ملت ایران، به حمایت جهانی نیاز دارد و این حمایت می تواند در بایکوت کامل حکومت اسلامی توسط کشورهای مدافع حقوق بشر جلوه یابد. دیاسپورای ایرانی، بخش جدایی ناپذیر از انقلاب "زن زندگی آزادی" در ایران است. ما بازوی دوم انقلاب، صدای انقلاب «زن زندگی آزادی»، صدای زنان، کارگران، دانشجویان، معلمین، بازنشستگان، پرستاران، کولبران و سوختبران و در یک کلام، صدای ملت ایران هستیم.
درود بشما که در این تظاهرات حضور دارید درود به شما حامیان انقلاب «زن زندگی آزادی».
درود به کنشگران خستگی ناپذیر «اشو ایران»
پیروز باد انقلاب «زن زندگی آزادی»
اقبال اقبالی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy