Monday, Sep 30, 2024

صفحه نخست » آقای اسراییل! باز هم با همین فرمان جلو برو!؛ ف. م. سخن

IMG_5163.jpegپیام دلگرم کننده ی آقای نتانیاهو خطاب به مردم ایران را شنیدیم. بر انداختن جمهوری اسلامی با وجود اپوزیسیون بی خاصیت ایرانی،،، بدون کمک خارجی غیر ممکن می نماید. حتی اپوزیسیون جدی و واقعا مبارز و در صحنه ی آلمان، یا کشورهای اشغال شده مثل فرانسه و بلژیک، محال بود بتوانند بدون کمک نظامی و مالی خارجی ها نظام هیتلری را بر اندازند.

از روی زمین بر داشتن یکی از تروریست های بنام منطقه یعنی سید حسن نصرالله، ضربه ی هوکی بود که اسراییل با وجود مخالفت ها و بازی در آوردن های امریکا و اروپا به صورت تروریسم منطقه زد و آن را ناک دان کرد. این ها الان پخش زمین شده اند و گیج و منگ هستند.

بایدن هم که تا دیروز اسراییل را به صلح بیجا دعوت می کرد بعد از زدن ضربه ی اسراییل به صورت حزب الله آدمخوار و حکومت نکبت اسلامی ایران به پشتیبانی از اسراییل برخاست.

اکنون وقت تعلل و اتلاف وقت نیست. تا حریف دهان گشاد در حالت گیجی ست باید ضربات پی در پی به او وارد کرد و یک بار برای همیشه او را ناک اوت کرد. اشغال مناطقی از لبنان نخستین گام برای رهایی از شر تروریسم است. رها کردن حریف و فرصت دادن به او برای برخاستن، جز ضرر برای اسراییل و مردم ایران و اکثریت مردم جهان نتیجه ای نخواهد داشت.


نیروهای آدمخوار اسلامی، تا بی قید و شرط تسلیم نشوند و سلاح های خود را تسلیم اسراییل نکنند و رهبرشان مانند هیرهیتو در دفتر کار ژنرال مک آرتور اسراییل حاضر نشود و سند تسلیم مطلق را با خفت و خواری امضا نکند، که احتمال چنین کاری تقریبا وجود ندارد، تنها دو راه برای او باید باقی بماند. یا مثل هیتلر خود را بکشد، یا مثل صدام از سوراخ موشی که در آن پنهان شده با پس گردنی بیرون کشیده شود و به دست مردم ایران سپرده شود تا مجازاتی را که شایسته اش است اجرا کنند.

هر گونه مصالحه و گفت و گو با این جنایتکاران یعنی ادامه دردسر و گرفتاری برای اسراییل و ایران. اگر قرار بر رساندن تروریست ها به این مرحله است، این کار باید همین الان در حالت گیجی تروریست ها انجام شود والّا فردا مثلا صلح دوستان و انسان دوستان جهان که توسط دمکرات های امریکا و اعوان و انصار مالی آن ها تقویت و تجهیز می شوند فریاد وانسانا و واکودکا و وامردم عادیا شان به هوا بر خواهد خاست و حکومت های مذبذب منفعت طلب هم با صدور قطعنامه ها و غیره مانع از عمل جدی و موثر اسراییل خواهند شد.

البته همان طور که پیش تر نوشتم صلاح مملکت خویش خسروان دانند، ولی چون منافع اسراییل با منافع مردم ایران پیوند ناگسستنی پیدا کرده ما این پیشنهادها را مطرح می کنیم خواه عملی شود، خواه نشود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy