Tuesday, Oct 1, 2024

صفحه نخست » آقای اسراییل! اکنون وقت کندن قال قضیه است!؛ ف. م. سخن

IMG_5210.pngاین که در دو سه مطلب به صورت پیوسته، کسی و بخصوص کشوری را مخاطب قرار دهم، اصولا روش کار من نیست و برای خواننده هم مشخص است که من مخاطب ام نه اسراییل و جناب نتانیاهو، بلکه خوانندگانی هستند که به این سایت تشریف می آوردند و مطالب مرا می خوانند. از این فرصت به قول ملکوتی امام جمعه اسبق تبریز استفاده می کنیم و دو کلمه هم به فارسی می گوییم، تا شاید آقای تاچر و ریگان هم بفهمند که ما چه می گوییم! :)

به سلامتی، سیصد موشک در وعده صادق اول و دویست موشک در وعده صادق دوم از زرادخانه های زیر کوهی جمهوری نکبت بیرون آورده شد و به سمت اسراییل با اطلاع قبلی به امریکای جنایتکار شلیک شد و همه ی چشم ها از جمله چشم ماهواره های جاسوسی غرب به سمت مناطق ایران بود تا نقاط موشکی را هم که احیانا نمی دانستند کجاست با شلیک این موشک ها بدانند که کجاست و ما از طرف این کشورها از مسوولان با درایت حکومت اسلامی تشکر و قدردانی می کنیم.

در این دو حمله ی عظیم، مجموعا ۴ شهروند که همگی عرب و فلسطینی بودند زخمی و به روایتی کشته شدند به عبارتی با ۵۰۰ موشک هایپرسونیک و غیر هایپرسونیک و کروز و بالستیک، تعداد تلفات در اسراییل و جاهایی مثل مرغداری و گاوداری که موشک ها سقوط کرد ۴ نفر بود که یکی از آن ها هم یک دختر بچه ی عرب بود. ببینید از جیب مردم کشورمان چقدر خرج طراحی و تولید و نگهداری و زیر کوه چپاندن این موشک ها شد تا آقایان به چنین نتیجه درخشانی دست پیدا کنند.

اما رسانه های راستگوی جمهوری نکبت و سپاه اراذل اسلامی اعلام کردند که ۹۰ درصد موشک ها به هدف های از پیش تعیین شده خورده اند و فیلم هایی در صفحات خود گذشتند که نشان می داد تعداد زیادی آتش پاره از آسمان به سمت اورشلیم پایین می آیند و در جایی که زمین می خورند انفجارکی مختصر ایجاد می کنند.

من تصور کردم دانشمندان نابغه ی جمهوری اسلامی، موشک هایی که اختراع و تولید کرده اند تا لحظه بر خورد به هدف، از نیروی موشکی استفاده می کنند و آن اجسام فروزانی که در اورشلیم به زمین می خورند به این دلیل است، چون موشک معمولی، خاصه از نوع بالستیک اش که تا نزدیک جو زمین و گاه فراتر از آن می رود موقع فرود آمدن به سمت هدف، دیگر آتشی در انتهای خود تولید نمی کند چون نیازی به پیشرانه ندارد.

دومین ظن من به این رفت که شاید این ها موشک نیستند که به زمین می خورند بلکه قطعات نابود شده ی موشک هستند که از آسمان مثل برگ خزان فرو می ریزند.

باری. این ها اصلا به ما چه؟ اصلا سپاه پاسداران زد و اسراییل را با خاک یکسان کرد.

چیزی که می خواستم بگویم این بود که روز جمعه ی این هفته، بر خلاف نظر «فرهاد» خواننده، اصلا جمعه ی بدی نیست و خیلی هم جمعه ی خوبی ست، چون آسدعلی خودش نماز جمعه را قرار است بخواند و سران هم همه جمع اند و ذوب شدگان هم همین طور. حالا اگر اسراییل می خواهد بازی را یکسره....

نه. اصلا این ها را نمی خواستم بگویم. من حاضر نیستم بغض و اشک های جناب فرخ نگهدار را ببینم که چه ماتمی برای سد حسن نصرالله گرفته بود که غلط کرد ماتم خبرنگار بی بی سی، خانم نفیسه کوهنورد. ما که نمی خواهیم این عزیزان را به عزای «آقا» بنشانیم. اصلا یه چیزهایی همین طوری به ذهن مان رسید از توانایی های اف سی و پنج Adir I و بیخودی یک چرندیاتی بر قلم مان جاری شد. :)

آبگرمکن نقطه زن جمهوری نکبت، یک کارگر عرب را در اسراییل نابود کرد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy