Tuesday, Oct 1, 2024

صفحه نخست » خاتمی: مرگ بر آمریکا حق آمریکا است

2-3.jpgایران وایر - احمد خاتمی در تجمع حکومتی که در حمایت از جنگ‌افروزی جمهوری‌اسلامی برگزار شد، گفت که «انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران، عملیات وعده صادق ۲ را محکوم کردند. معتقدیم همه اینها زیر سر آمریکاست و مرگ بر آمریکا حق آمریکاست.»

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران، در تجمع حکومتی طرفداران حمله موشکی جمهوری‌اسلامی با عنوان «قدردانی از سپاه پاسداران» در میدان امام حسین تهران گفت: «ٖآن چه دیشب توسط نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه انجام شد، کار قرآنی و قانونی بود.»

امام جمعه موقت تهران گفت: «انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران عملیات وعده صادق ۲ را محکوم کردند و به آنها می‌گوییم مرگتان باد. طفل شیرخوار را کشتند محکوم نکردید! معتقدیم همه اینها زیر سر آمریکاست و مرگ بر آمریکا حق آمریکاست.»

عصر روز سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی تحریک آمیز، خاک اسراییل را برای بار دوم هدف حمله مستقیم موشکی قرار داد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

پس از حمله موشکی روز گذشته‌ی جمهوری اسلامی به سمت اسرائیل و برگزاری تجمع‌های حکومتی، شبکه‌ خبر صداوسیمای جمهوری‌اسلامی، امروز و با پخش مستقیم راهپیمایی‌ طرفداران حکومت در تهران، از حضور خودجوش مردم در میانه‌هفته و روزهای کاری صحبت می کند.

درهمین باره یک شهروندخبرنگار به ایران‌وایر گفت: «پایگاه‌های مقاومت بسیج با انجام این هزینه‌ها، از امکانات دولتی برای برگزاری تجمع‌های حکومتی استفاده می‌کنند.»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy